Det sjukaste jag varit med om...

En djursexfilmande kvinna som är efterlyst av djurrättsorganisationer med mycket ovanligt namn som varken polisen eller dom vanligaste djurskyddsorganisationer har hört talas om existerar sannolikt inte i verkligheten.

Hoppas att ni har haft kul med erat "1 april"skämt.....

Det var inte alls längesedan det stod spaltmeter om folk som tog emot omplaceringshundar just i syfte att spela in djursexfilmer med dem. Hur har du kunnat missa det?
 
En djursexfilmande kvinna som är efterlyst av djurrättsorganisationer med mycket ovanligt namn som varken polisen eller dom vanligaste djurskyddsorganisationer har hört talas om existerar sannolikt inte i verkligheten.

Hoppas att ni har haft kul med erat "1 april"skämt.....
Vad dillar du om? Djurrättsorganisationen i detta fallet vet mycket väl om henne.
 
@Shetlandskusk
Hur vet du att det inte, är påhittat?
För att jag har läst om henne för flera år sedan, då man försökte hitta henne. Djurrätssorganisationen i fråga har tom gått ut med att de ger en "hittelön" till den som kommer med info så att hon kan dömas. Då bodde hon i norra Sverige och avlade fram hundar som skulle användas till sexuella handlingar.
 
Artiklarna är skrivna 2005, 2007 och 2008 ! ! !

T.o.m. Expressen tar avstånd från dom vid förfrågan.......

Det finns än så länge endast ett enda fall där någon hittats och dömts för övergrepp mot djur i sverige och det är mot ponnyn Silver för många år sedan.
 
Det var ju en video som gick runt för nåt/några år sen. En tjock kvinna som red på en jätteliten ponny bl.a så nog finns det folk till allt.
 
?????

Ursäkta mej men det TS mfl skriver om låter i mina öron som påhittat.
Aldrig hört på maken att det skulle finnas någon människa i sverige som håller på med sånt och det inte stått om det i någon tidning eller talats om på nyheterna.

?????

Tyvärr. tyvärr även om du aldrig hört talas om det så är detta en verklighet men av naturliga skäl är det en väldigt "hemlig" verksamhet liksom pedofili.
 
Det var ju en video som gick runt för nåt/några år sen. En tjock kvinna som red på en jätteliten ponny bl.a så nog finns det folk till allt.
Den var inte svensk den filmen (lika vidrig för det förstås) och den personen blev dömd. Något jag inte fattar är varför djurrättsorganisationen är den som försöker spela krim-spanare i det här fallet? Civila stämmer varandra medan polisen, åklagare etc. hanterar brottsmål. Skulle Djurrättsorganisationen stämma vederbörande för något eller? Jag tycker att ts ska meddela polisen jag.
 
Den var inte svensk den filmen (lika vidrig för det förstås) och den personen blev dömd. Något jag inte fattar är varför djurrättsorganisationen är den som försöker spela krim-spanare i det här fallet? Civila stämmer varandra medan polisen, åklagare etc. hanterar brottsmål. Skulle Djurrättsorganisationen stämma vederbörande för något eller? Jag tycker att ts ska meddela polisen jag.
Nej, de vill inte stämma personen. De vill veta var personen finns så att man kan väcka åtal mot denne.
 
Jag kan lova att jag inte hittat på detta. Varför skulle jag hitta på något så sjukt?

Jag är chockad över att denna kvinna tagit kontakt med mig men jag är nog fan lika chockad över hur ni beter er i denna tråden!
Varför skulle jag hitta på?
Varför är det fel att vilja varna andra hästägare så att inte deras hästar råkar illa ut?
 
Nej, de vill inte stämma personen. De vill veta var personen finns så att man kan väcka åtal mot denne.
Djurrättsorganisationer kan INTE väcka åtal. Däremot kan de polisanmäla, och en utredning kan leda till att personen blir åtalad. Och för att göra en polisanmälan behöver man inte veta var en person bor/uppehåller sig.
 
Djurrättsorganisationer kan INTE väcka åtal. Däremot kan de polisanmäla, och en utredning kan leda till att personen blir åtalad. Och för att göra en polisanmälan behöver man inte veta var en person bor/uppehåller sig.
Men va ? Det är ju precis det @Shetlandskusk redogjort ? Om man läser sammanhanget och det som avses i sammanhanget ?

Även om tråden är rörig i sak ....
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 063
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 198
Senast: ako
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 043
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 258
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp