Nej det finns ingen praxis heller, just för att folk har så olika förutsättninhar och motiv med att lämna hästen på foder. Tror man att det finns en praxis och aggerar utifrån det så lär det bli mycket konfliter då motparten förmodligen inte har samma "praxis" i åtanke.
Jag förstår överhuvudtaget inte kommentaren om medryttare, vad jag vet finns där ingen praxis heller.
Jag vet inte riktigt hur du läser eller vill läsa nu ?
Du håller nog med om att vid kontrakt skrivning av vad det nu är för objekt /situation osv så finns det grundläggande baspunkter att ha i beaktning beroende på vad det nu gäller ?
Dina åsikter om att medryttare bör betala /stå på kontrakt var det som avsågs eftersom de annars skor sig på att nyttja ngn annans häst osv , enligt dig .
Men känns lite gravt som att vi nu allmänt inte diskuterar utifrån TS eller ämnet som sagt så nog om detta i denna tråd kanske .
Jag är allmänt förskonad från konflikter du tar upp i olika situationer . Har du haft många sådana ? Själv känner jag en hel drös där det uppstått konflikt pga inga avtal eller avtal som snickrats ihop i god tro utan praxis grunderna osv .
Senast ändrad: