Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej! Jag har letat efter en foderhäst i över 1 år, inga resultat. Det jag söker är en utbildad, snäll första häst/ponny. Men jag tycker...
Ekonomi & Juridik
Fick ett samtal igår av bygdens storbonde, dom hade "råkat" slå våran vall som vi tar vårat hö till hästarna på :grin:
På den här vallen...
Ekonomi & Juridik
Hur gör man?
Jag behöver få en hage tom för att sköta om skogen i den.
Men hästägaren vägrar att flytta sina hästar till en annan hage...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år, har ridit på ridskola och privat i ca 7 år, ungefär 160 lång och väger runt 50 kg.
Jag har aldrig ägt en häst/ponny...
Ekonomi & Juridik
Om ett fodervärds avtal löper ut och hästägaren gått upp i rök.
Vad kan man göra då?
Ägaren blockerar telefonnumret.
Vet vilken adress...
Ekonomi & Juridik
Hade en häst på foder, ägaren e besviken och hästen är inte som den var förut. Hos mig va hon alltid fjantig å osäker. Så hon vill att...
Ekonomi & Juridik
En fundering kring lagen, är detta verkligen möjligt?
Hundägaren döms när hunden har varit bakom inhängnad, helt absurt i min värld, men...
Hundavel & Ras Min farmor och farfar var Boxermänniskor (och tax) och även om jag var för liten för att ha tydliga minnesbilder av deras hundar så har...
Ekonomi & Juridik Fast man kan ju ha olika sätt att hantera såna situationer om och när de uppkommer. Ditt sätt behöver inte vara det enda rätta.
Under...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.