Det låter som en klok plan att ge honom de där veckorna. Sen vet du förmodligen mycket mer. Hoppas du orkar! Kanske blir det lättare när du har ett tidsatt mål? Jag tror också omgivningen kommer att vara mycket mindre kritisk om du visar att du har en genomtänkt plan, om det nu är något som bekymrar dig.Tack för era svar!
Jag kommer i alla fall att ge honom dessa fyra veckor och se vad som händer. Jag får stå ut helt enkelt. Det är han värd. Har varken han eller jag blivit bättre så får jag nog överväga att ta bort honom Börjar på nytt jobb efter sommaren och vill inte komma dit som ett vrak och sjukskriva mig det första jag gör på grund av min häst. Vill inte heller belasta min familj mer med mitt dåliga mående. Inte kul för min sambo och mamma att ha ständig jour för min skull...
Har försökt få tag på veterinär hela veckan men min veterinär har semester och den andra veterinären som känner till min häst har inte haft telefontid. Hoppas få tag på honom imorgon.
Kan man prata med veterinärer om sånt här? Och se vad de har för råd.
Sen tror jag inte heller du behöver vara så rädd för att be om hjälp eller 'vara till besvär'. Det finns massor med människor som behöver hjälp, och det finns också många som får en kick av att ställa upp för andra och vara duktiga Och många som helt enkelt tycker det är ok att hjälpa andra. Inget konstigt med det!!
Lycka till!!