Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har inte så gott om pengar och behöver det jag har till annat. Men samtidigt vill jag så himla gärna lära mig mer om hästar! Jag är...
Hästmänniskan
Jag har ramlat av min häst och slagit sönder mitt knä och måste vara sjukskriven i minst 3 månader. Båda mina hästar är unga och därför...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag ska förmodligen inom några år ta över mina föräldrars ena gård, och funderar för fullt på vilken verksamhet man skulle kunna ha...
Ekonomi & Juridik
Om det har sagts muntligt vad gäller?
Vi har flyttat till ny gård där plattan inte är tömd. Vi sa åt dom å dom hävdar att det kom vi...
Ekonomi & Juridik
Mitt ena sto förlorade sitt föl för en månad sen. Vi mjölkade ur och hade koll på juvret men märkte att ena delen var lite sämre. En dag...
Hästmänniskan
Förra veckan följde jag diskussionen som var i sociala medier med följd av artikeln "”Utseendehetsen sprids i ridsporten” som bloggaren...
Ekonomi & Juridik
Jag har en häst som av olika skäl lämnade ut på foder i februari i år. Innan han åkte så veterinärbesiktigades han UA.
De gånger jag...
Hästmänniskan
Frisk inriden häst, 3 år, 30 000:-,
Veterinärbesiktigad. Import.
Inte försäkrad innan, försäkringsbolag säger ok till ny försäkring men...
Hästmänniskan
Jag är lite inne i en period att skaffa åt mig lite fler bra att ha körkortsbehörigheter. Jag har utökat B nu, ska ta A i höst, tanken...
Hästmänniskan
Jisses säger jag bara, snart går jag in i väggen på hästfronten. Jag är så trött på att behöva rida min häst, ser sällan fram emot det...
Ekonomi & Juridik Jag tror fler borde ta efter - att be om hjälp när man behöver. Det är ingen idé att kämpa sig igenom saker själv. Sjukt bra att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.