Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag skulle behöva lite hjälp angående lite tankar jag har angående nu när jag ska lämna ut mitt sto på helfoder. Jag är gravid...
Ekonomi & Juridik
Vad tycker ni?
Om man har hästar som går ihop och man vet att det är busiga hästar som har skitkul tillsammans med mkt lek. Vem ska...
Ekonomi & Juridik
Är en anmälan till en träning alltid bindande eller gäller detta endast när man anger detta i träningsinbjudan?! Vet någon vad som...
Ekonomi & Juridik
Vill höra vad ni anser i frågan.
Läst försäljningsannons på häst. I annonsen uppges att hästen säljs pga att den inte passar ryttaren...
Ekonomi & Juridik
Jag har idag fått förfrågan om jag vill hyra ut 2st stallplatser. Men det svåra är ju att beräkna på vad jag ska ta i hyra.
Ni som hyr...
Ekonomi & Juridik
I november i år började vi bygga stall, Var runt till grannar och alla tyckte det var helt ok, grannen närmast oss sa att det var helt...
Ekonomi & Juridik
Hyresgästen i fråga flyttade efter ett halvår och angav skälet att det var för många ponnyryttare i stallet. Hon var själv i 25-30...
Ekonomi & Juridik
Har just köpt min foderponny jag har haft på foder i 1 år.
Ska teckna ny försäkring och nu är jag helt förvirrad över alla tillval...
Ekonomi & Juridik
Varje morgon när man går ut och ska tömma gödselkärran. Så är det nya konstiga spår på gödselstacken. Och varje morgon är det nya spår...
Ekonomi & Juridik
Har min häst försäkrad i Agria idag, men funderar på att byta sedan dem ändrar i villkoren 1/4.
Problemet är att jag velar fram och...
Ekonomi & Juridik
Ja, bara en liten uppmaning i all välmening... Jag hade hittills missat 1906 kr i ersättning från mitt försäkringsbolag om jag inte...
Ekonomi & Juridik
Satt och skulle beställa en extra antenn till mottagaren på mina trådlösa kamror, har alltid problem just med fölstallet då det är...
Ekonomi & Juridik
Anonymt nick pga lite känslig fråga...
Jag har en juridisk fundering, det är nämligen som så att när jag köpte min unghäst så hade...
Ekonomi & Juridik
Ja, törs man byta försäkringsbolag?
Mitt nuvarande har kraftigt försämrat skyddet vid de flesta hältor, men törs man byta? Tänker på...
Ekonomi & Juridik
En tanke slog mig,och absolut inte av snålhet!
Dottern ska ha med sig hästen till skolan i 6 veckor (fördjupning?),så hästen ska stå...
Ekonomi & Juridik
Hej alla duktiga!
Jag har sökt igenom buke efter tips och råd, det är nämligen så att jag går i starta egen butiktankar och ska göra en...
Ekonomi & Juridik
Så står det skrivet överallt, men ingenstans skrivs det överhuvudtaget någonting om hur länge som är tillräckligt länge.. Jag menar...
Trädgård & Växter Vad kan jag så nu i område 3(2) som kräver lite kärlek men som ändå ser väldigt trevligt ut på kort tid? Tänkte om jag skulle sparka...
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...