Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Ekonomi & Juridik Hej! Jag skulle behöva lite hjälp angående lite tankar jag har angående nu när jag ska lämna ut mitt sto på helfoder. Jag är gravid... 2
Svar
29
· Visningar
2 651
Senast: lobell
·
H
Ekonomi & Juridik Vad tycker ni? Om man har hästar som går ihop och man vet att det är busiga hästar som har skitkul tillsammans med mkt lek. Vem ska... 11 12 13
Svar
247
· Visningar
17 322
Senast: lovegullit
·
F
Ekonomi & Juridik Hej! Jag är väldigt fundersam på hur jag ska göra i den här frågan och jag behöver era kloka råd. För ca 4 månader sen så lånade...
Svar
16
· Visningar
2 006
Senast: skuggi
·
Ekonomi & Juridik Är en anmälan till en träning alltid bindande eller gäller detta endast när man anger detta i träningsinbjudan?! Vet någon vad som...
Svar
14
· Visningar
1 594
Senast: schelin_j
·
Ekonomi & Juridik Vill höra vad ni anser i frågan. Läst försäljningsannons på häst. I annonsen uppges att hästen säljs pga att den inte passar ryttaren... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 212
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Jag har idag fått förfrågan om jag vill hyra ut 2st stallplatser. Men det svåra är ju att beräkna på vad jag ska ta i hyra. Ni som hyr...
Svar
8
· Visningar
2 043
Senast: Tooveee
·
J
Ekonomi & Juridik I november i år började vi bygga stall, Var runt till grannar och alla tyckte det var helt ok, grannen närmast oss sa att det var helt... 2
Svar
25
· Visningar
4 493
Senast: jamun
·
B
Ekonomi & Juridik Hyresgästen i fråga flyttade efter ett halvår och angav skälet att det var för många ponnyryttare i stallet. Hon var själv i 25-30... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 907
Senast: L8P8
·
Ekonomi & Juridik Har just köpt min foderponny jag har haft på foder i 1 år. Ska teckna ny försäkring och nu är jag helt förvirrad över alla tillval...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Zqathan
·
Ekonomi & Juridik Varje morgon när man går ut och ska tömma gödselkärran. Så är det nya konstiga spår på gödselstacken. Och varje morgon är det nya spår...
Svar
14
· Visningar
2 778
Senast: Lunketuss
·
G
Ekonomi & Juridik Har min häst försäkrad i Agria idag, men funderar på att byta sedan dem ändrar i villkoren 1/4. Problemet är att jag velar fram och...
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: kopparberg
·
Ekonomi & Juridik Ja, bara en liten uppmaning i all välmening... Jag hade hittills missat 1906 kr i ersättning från mitt försäkringsbolag om jag inte...
Svar
1
· Visningar
873
Ekonomi & Juridik Satt och skulle beställa en extra antenn till mottagaren på mina trådlösa kamror, har alltid problem just med fölstallet då det är...
Svar
13
· Visningar
1 462
Senast: XeeXeX
·
S
Ekonomi & Juridik Anonymt nick pga lite känslig fråga... Jag har en juridisk fundering, det är nämligen som så att när jag köpte min unghäst så hade... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 525
Senast: SummerBreeeze
·
M
Ekonomi & Juridik Begår man kontraktsbrott om man vill lämna tillbaka hästen innan avtalet går ut? Anledningen till att jag undrar är att jag är...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Jossantt
·
Ekonomi & Juridik Ja, törs man byta försäkringsbolag? Mitt nuvarande har kraftigt försämrat skyddet vid de flesta hältor, men törs man byta? Tänker på... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 052
Ekonomi & Juridik En tanke slog mig,och absolut inte av snålhet! Dottern ska ha med sig hästen till skolan i 6 veckor (fördjupning?),så hästen ska stå... 2
Svar
29
· Visningar
3 414
I
Ekonomi & Juridik Hej alla duktiga! Jag har sökt igenom buke efter tips och råd, det är nämligen så att jag går i starta egen butiktankar och ska göra en...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: Lindsen
·
W
Ekonomi & Juridik Så står det skrivet överallt, men ingenstans skrivs det överhuvudtaget någonting om hur länge som är tillräckligt länge.. Jag menar... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 073
Senast: sthlmdressyr
·
T
Ekonomi & Juridik En enkel snabb fråga. Kan man höja stallhyran under uppsägningen? //Tummeliten
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Tummeliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna