Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Ska bygga nytt stall och vi diskuterar fram och tillbaka vilken dörrmodell vi ska ha. Någon som kan bidra med lite erfarenheter?
2
Svar
25
· Visningar
4 052
Senast: Billy
·
Anläggning nu är de såhär att vi har eltråd i hästhagen men där är ingen ström sen en vecka tillbaka ! måste man ha strömmen fungerandes när...
Svar
17
· Visningar
2 042
Senast: myzzan
·
Gnägg Jag hoppas det här är rätt ställe för tråden... Jag tänkte åka till nationaldagstävlingarna på strömsholm och titta lite, men jag har...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Waikiki
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny här och vet inte om tråden hamnade rätt, om inte får den gärna flyttas så den hamnar rätt eller tas bort. Letat...
2
Svar
22
· Visningar
2 069
Senast: nickan1
·
Ekonomi & Juridik Sitter med transfer report kortet från AQHA och funderar hur har ni andra gjort med betalningen dit? visst, man kan skicka ett rek...
Svar
11
· Visningar
1 176
Senast: Pilot
·
Anläggning Hej! Jag ska importera häst från Polen och hämta upp den själv i Stockholm. Jag är själv inte därifrån så behöver tips på en bra plats...
2
Svar
26
· Visningar
2 286
Senast: mackan
·
Anläggning Håller ju på att bygga ett litet stall. Utrymmet där boxarna ska vara är 5,60 brett. När panel och mellanvägg räknats bort är där 5.50...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: kryddelydd
·
Gnägg http://www.horseandhound.co.uk/features/equestrian-grammar-quiz-531890?utm_source=facebook&utm_medium=social
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Sporthorse
·
Hästmänniskan Ja, vad gör man då? Jag har sedan några månader min häst ute på annons. Hästen är fin men har veterinära avvikelser. Enligt veterinären...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 249
Senast: Balahé
·
Hästmänniskan För x antal år sedan kom ju detta att man skulle formulera sig på ett speciellt vis för att inte markägaren ska förlora sina stödrätter...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: norrsol
·
Hästmänniskan För någon timme sen slet sig min ena häst och hamnade på en medelstor väg (50) där det går mycket trafik med mycket lastbilar. Som tur...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 429
Senast: HannaZ
·
Anläggning Jag vill gärna inte ha ngn spolspilta i nya stallet p.g.a att jag inte vill få in fukt, men vill ju ändå kunna spola av ngnstans, hur...
Svar
15
· Visningar
6 596
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag ramlade av min unghäst för ca en timme sen. Red barbacka och skulle fatta galopp, hon började bocka för livet och jag flög av.. Jag...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 734
Senast: Jannice
·
Hästmänniskan http://www.svtplay.se/video/8261740/dold/dold-sasong-1-svt-1 Jag kollade på detta avsnitt och såg i slutat av programmet att nästa...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
15 589
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Om man blir lovad saker när man har hyrt en boxplats och sen visar det sig att det inte hålls? Inget kontrakt är skrivet, ingen...
Svar
15
· Visningar
2 238
Senast: Noak
·
Gnägg Kanske inte hör hemma här men.. Vi planerar att ge i present att åka till stockholm horse show till tjejerna och försöker räkna ut vad...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Precis som rubriken lyder så undrar jag vart i denna avlånga land man ska bosätta sig för att hamna i höst smeten så att säga? Man har...
2
Svar
24
· Visningar
3 263
Svar
0
· Visningar
389
Svar
0
· Visningar
396
Svar
0
· Visningar
314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Tamråttor flyttar in
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp