Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Många som köpet häst just nu om man ska gå efter trådarna på Buke! Hur upplever ni det och varför köper folk så mycket just på sommaren...
Hästmänniskan
jag vet inte när det hände eller hur det hände men jag har blivit jättefeg.
Hag har aldrig varit "över-modig" men jag har vart ute på en...
Ekonomi & Juridik
Hej! Sådana här frågor kan ju vara lite obekväma att diskutera så jag tänkte rådgöra med er på bukefalos först. Så här ligger det till...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag är ny här på bukefalos men jag måste få be om lite rådgivning från objektiva utomstående. Jag sålde en häst för några månader...
Hästmänniskan
Tycker det är intressant och se vad folk har manier på:p Själv har man en mani på grimmor och en mamma med mani på schabrak;) Har lite...
Ekonomi & Juridik
Har hittat en häst jag är väldigt intresserad av, men den står oerhört långt bort. Har tagit beslutet att genomföra köpet på distans men...
Hästmänniskan
Hej!
Jag har hittat mina drömmars hästar, en häst som jag verkligen har fallit för pladask. Det var inte riktigt meningen att hitta en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.