Vad är en liten häst och vad är en jättehäst?Har en köpesannons ute men inte fått något intressant svar
Vill ha en liten valack men får mest svar om jättehästar eller ston.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är en liten häst och vad är en jättehäst?Har en köpesannons ute men inte fått något intressant svar
Vill ha en liten valack men får mest svar om jättehästar eller ston.
184 resp. 155 tycker jag personligen är stort resp. smått.
Nyfiken inte säljare varför just valack för mig är kön irrelevant såvida det inte är hingst då vinintresse kan erbjuda en bra tillvaro för en sån där vi står nu. Har haft hingst 3 ggr tidigare och det har heller inte vart problem men på annan anläggning
Nyfiken inte säljare varför just valack för mig är kön irrelevant såvida det inte är hingst då vinintresse kan erbjuda en bra tillvaro för en sån där vi står nu. Har haft hingst 3 ggr tidigare och det har heller inte vart problem men på annan anläggning