Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vad är era erfarenheter av att lämna bort hästen till ett proffs inför försäljning vs. att sälja själv? Kan man göra någon vinst på det...
Ekonomi & Juridik
Jag har förstått att en del får ersättning från sitt försäkringsbolag för tex hjälm vid avfallningar. Hur går man tillväga? Vilken...
Hästmänniskan
För den som inte själv har haft problem med rösten eller råkar vara logoped så kan rubriken te sig märklig. Faktum är dock att inom det...
Ekonomi & Juridik
Sökte Eu stöd för första gången i år. Bonden som arrenderat min mark (12 ha) skulle föra över stödrätterna till mig men nånting gick...
Hästmänniskan
Hej! Jag har ridit på min ridskola i ca 11 år och under den tiden har dom allting tjatat om hur dålig ekonomi ridskolan har. Det är en...
Hästmänniskan
Vad tycker ni om hippologutbildningen?
Ni som gått utbildningen, vad jobbar ni med nu? Har ni bra lön?
Hade ni hellre utbildat er till...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Är det någon här som arbetar som ridlärare på typ ridskola och tar det på egna företaget? Alltså att man inte är anställd?
Jag har...
Hästmänniskan
En vän har hemska skavsår mellan skinkorna som aldrig hinner läka då hon rider mycket. Har någon tips på hur hon kan få såren att läka???
Hundträning Ja lite såhär jag känner, tyvärr. För kan som sagt inte ens synas eller höras om någon annan ska kunna valla henne. Just för att då vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.