Kan inte någon på rak arm men har hört om flera. Ingen aning om det är vanligt.Aha, så kan det säkert vara. Fast jag har aldrig sett det. Känner du till något exempel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte någon på rak arm men har hört om flera. Ingen aning om det är vanligt.Aha, så kan det säkert vara. Fast jag har aldrig sett det. Känner du till något exempel?
Rekommenderar och rekommenderar, man kan ju betala någon nån timme vitt också. Fortfarande är det en billig tid jämfört med att ha 40 hästar uppstallade utan någon inkomst. Andra alternativ jag känner till är att hyra ut hästar som bör ridas till privatpersoner eller ha ridläger etc. Det finns ju andra bättre sätt än att ha 40 hästar stående på full foderstat under sommaren, bara lite alternativ till dem som skrev att hästarna kostar lika mycket 12 månader per år oavsett inkomst.Första meningen är ju problemet med stora delar av häst sverige, visst inga problem när inga skador händer den som har kollen under betet eller igångsättningen men stora problem när skada sker.
Det finns stora problem med helt eller delvis svart betalning redan och du rekommenderar det, ett tips är att titta på dold på svt play.
Aha, så kan det säkert vara. Fast jag har aldrig sett det. Känner du till något exempel?
Jag var med i en sådan, den gick i kkAha, så kan det säkert vara. Fast jag har aldrig sett det. Känner du till något exempel?
Jag var med i en sådan, den gick i kk