Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad ska man göra med en "dålig" ridlärare? Hon är säkert duktig men hon hjälper inte mig alls, det är riktigt deprimerande när man har...
Hästmänniskan
har några frågor, hoppas ni kan hjälpa.
* Vad betalar ni för att rida för ridlärare, med egen häst. i små grupper?
* Vad betalr ni för...
Hästmänniskan
Vad använder ni för pryl för att hålla elrepen spända?
Jag hittar bara en slags snurra men den verkar vara för glavad tråd. Gillar inte...
Hästmänniskan
Vet inte om den här tråden ligger rätt, men jag är i upplösningstillstånd och kan inte tänka klart!!!
Bakgrundsinfo:
Min häst har haft...
Hästmänniskan
Pratade priser med min hovslagare igår när han skodde hästarna och han menade på att han är billigare än hovslagarna söderut. Försökte...
Hästmänniskan
Det sitter en affish uppe på min skola med information om en högskola som heter MITTHÖGSKOLAN, jag har aldrig hört talas om den förrut...
Hundavel & Ras Jag kan inte heller tillräckligt för att säga bu eller bä med säkerhet, men däremot ser jag ju att mina hundars näsborrar inte har några...
Ekonomi & Juridik Påminner igen - låt bli att diskutera runt varför säljaren inte tar tillbaka hästen!
TS har visat en sund inställning i frågan och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.