Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan hej någon som ska gå ås naturbruksgymnasium nästa år? :bump:
Svar
1
· Visningar
794
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är intresserad av att få veta hur mycket ni betalar för att få er/era häst/ar vaccinerade? Kalla det marknadsundersökning...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: Arabizar
·
T
Hästmänniskan Nu när det är kolsvart ute på kvällarna skulle jag verkligen behöva belysning till paddocken men vill gärna ha ett billigt alternativ...
Svar
5
· Visningar
3 303
Senast: Millz
·
Hästmänniskan Min häst ska avlivas på måndag och hur gör jag nu med försäkringen mm?? Han är utdömd av vet. och kommer att tas bort på ett slakteri...
Svar
9
· Visningar
960
Senast: caradan
·
H
Hästmänniskan Har fått praktik där och hittar ingen info på nätet. Undrar bara om någon vet nått om det stallet?? Har hört att det är ponnystuteri...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: Hästbiten
·
B
Hästmänniskan Hur högt behöver man tävla? Min tränare säger att man bör tävla minst LA hoppning Elr dressyr (Dvs DM klasserna) . Vad är det som...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: FiaOchSaffe
·
K
Hästmänniskan hej ! äntligen ska jag nu få köpa min häst jätte kuL :) Där vi ska ha honom uppstalald kostar det 1100 kronor inklusive torv och havre...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Egot
·
Hästmänniskan Jag ska registrera mina två hästar och behöver lite hjälp så att jag inte missar något. Häst nr 1 är okänd korsning. Enligt svehast.se...
Svar
18
· Visningar
2 091
Senast: Lena_B
·
K
Hästmänniskan Eftersom att det ska komma en inspektör till vårat stall undrar jag lite om alla regler som finns. Visst är det väl så att...
Svar
3
· Visningar
1 320
Senast: karim
·
Hästmänniskan för en fd sk campingstuga. Inte särskilt inredd men med el (inget vatten däremot tror jag). Alltså uppställd på tomt med tillgång till...
Svar
16
· Visningar
1 050
Senast: lil-sis
·
B
Hästmänniskan Det verkar vara väldigt många hästägare här på forumet som får STORA problem med sin ekonomi ibland. Jag funderar själv på att bli...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
26 440
Senast: lil-sis
·
K
Hästmänniskan Jag är väldigt intresserad av detta med lösdrift. Finns det bra böcker eller annan information man kan ta del av? :banana:
Svar
1
· Visningar
774
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan Nån som går hästgymnasiet där? hade tänkt söka dit, men vet inte så mycket om det. Hur är utbildningen där? Jag vill veta det allt om...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Oxxx
·
L
Hästmänniskan Funderar lite löst på att vidga mina vyer och kolla på hästar i Danmark när det blir dags för hästköp till sommaren. Nån som vet ungefär...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Ebony
·
R
Hästmänniskan Vad tycker ni? Om man har en liten ponny, tex shettis, welsh mountain eller litet russ Ska man få betala mindre för den då än för andra...
2
Svar
25
· Visningar
2 408
Senast: Ponnymamman
·
Hästmänniskan Hur mycket pengar går åt per månad i foderkostnader och hur stor häst har ni?? Sitter och räknar hur mycket det blir ca...har blitt...
Svar
11
· Visningar
1 162
K
Hästmänniskan vill ha råd på praktik platser i sörmland, jag går i ettan på ett naturbruksgymnasie och ska ha 2vecvkors praktik nu! vill jättegärna ha...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: emmelina
·
R
Hästmänniskan Hur mycket hö kan man lagra i en lada som har måtten: längd 20 m bredd 12 m höjd 4 m det går 62kg per kubikmeter ????? :crazy:
Svar
2
· Visningar
934
Senast: rabbe
·
Hästmänniskan borttagning saker som ingår i lägenhetshyran -> hyressänkning? nu undrar jag, om hyresvärden bestämmer sig för att börja ta ut en...
Svar
12
· Visningar
2 193
Senast: moiran
·
Hästmänniskan Täcker försäkringen en ev. operation av lösa benbitar eller anses det vara ett medfött fel? :confused: Har som tur är inga problem med...
Svar
12
· Visningar
1 895
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama