praktik i sörmland

K

keaton

vill ha råd på praktik platser i sörmland, jag går i ettan på ett naturbruksgymnasie och ska ha 2vecvkors praktik nu!
vill jättegärna ha råd om vart jag ska va.. gärna nått med Nh inriktning..!!!!!!!! men bara d har me hästar att göra så e d ok!..

supertacksasm för svar..! God jul :)

Du kan ju alltid kolla om du hittar något passande på ridsportförbundets hemsida. Där har de en förteckning över en hel del godkända praktikplatser.

Har ingen koll på nh...
Men det finns ju en del i sörmlandstrakten... Brolöten (dressyr), Pether Markne, Borgs gård, Taffsnäs gård (fjordingar) och du har ju inte allt för långt till strömsholm i västmanland. Plus alla ridskolor... :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 160
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 269
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 393
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 408
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka