Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad var det som hände egentligen?! :confused:
Igår kom veterinären o skulle besikta pållen. Han böjde o hade sig och jag tänkte i mitt...
Hästmänniskan
Funderar på att sälja min lilla hyundai atos nu när unghästen behöver löshoppas och ridas in och förberedas för treårstest, och köpa en...
Hästmänniskan
\"Hästgårdar\"
Hur 17 kan folk stycka av gårdar och annonsera ut dem till försäljning som hästgårdar, när det i några fall knappt finns...
Hästmänniskan
Visste inte vart jag skulle lägga tråden men jaa :smirk:
Ska sälja pållan min , men har tänkt att eventuellt låna ut henne på prov nån...
Hästmänniskan
Har för mig att det finns flera juridikkunniga här så jag gör ett försök... :)
Jag har lite frågor om hur det går till när man stämmer...
Hästmänniskan
Har beställt en del handsydda träns o dyl från Argentina som skickas hit med UPS, då Argentina ju inte är inom EU så skall ju tull odyl...
Hästmänniskan
sitter å räknar på vad jag får dra för något på min bil.. släpets totalvikt får inte överstiga 1480 kg.. på olika sidor om transporter...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.