Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Vad var det som hände egentligen?! :confused: Igår kom veterinären o skulle besikta pållen. Han böjde o hade sig och jag tänkte i mitt...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Wilma
·
Hästmänniskan Funderar på att sälja min lilla hyundai atos nu när unghästen behöver löshoppas och ridas in och förberedas för treårstest, och köpa en...
Svar
12
· Visningar
1 427
Senast: mahlmt
·
Hästmänniskan Ni som velat bygga eget stall men fått avslag på bygglovet - vad har byggnadsnämnden haft som skäl för att avslå? Vad är vanligaste...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: Masse
·
Hästmänniskan \"Hästgårdar\" Hur 17 kan folk stycka av gårdar och annonsera ut dem till försäljning som hästgårdar, när det i några fall knappt finns...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 785
Senast: Elektron
·
E
Hästmänniskan Någon som vet om man kan registrera om en småhusfastighet till jordbruksfastighet?,det motsatta går ju iallafall. :confused:
2
Svar
35
· Visningar
5 710
Senast: Francess
·
D
Hästmänniskan hej är det någon som har nå tele nr eller mailadress till en kiropraktor inom örebro län. tack på för hand :bump:
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Namkos
·
L
Hästmänniskan Visste inte vart jag skulle lägga tråden men jaa :smirk: Ska sälja pållan min , men har tänkt att eventuellt låna ut henne på prov nån...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Liten_men_tuff
·
J
Hästmänniskan Vi har nu funnit vår drömponny i Tysklan och skall ta in den till Sverige. Jag vet att man måste mäta om den då det tyska mätintyget...
Svar
3
· Visningar
1 569
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Fick inga svar på detta inlägg då det låg på utrustning så jag testar här istället... :smirk: Har absolut ingen erfarenhet av...
Svar
11
· Visningar
1 855
Senast: ylvalill
·
C
Hästmänniskan Har för mig att det finns flera juridikkunniga här så jag gör ett försök... :) Jag har lite frågor om hur det går till när man stämmer...
Svar
4
· Visningar
3 434
Senast: cissiny
·
Z
Hästmänniskan Om man har en häst utan papper, som är helt okänd och som man inte vet något om. Hur går man då till väga med den när man ska fixa...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: jojjo_blondin
·
Hästmänniskan Vi har ju en ny ridbana men bara provisoriskt staket runt. Nu vill jag ha tips på stängsel runt ridbanan! Jag har hela tiden tänkt...
Svar
15
· Visningar
6 257
Senast: esa
·
Hästmänniskan Har beställt en del handsydda träns o dyl från Argentina som skickas hit med UPS, då Argentina ju inte är inom EU så skall ju tull odyl...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Immer
·
Hästmänniskan kan man ha det på innuti stallet? är det ofarligt för hästar som slickar på väggen?
Svar
2
· Visningar
1 284
Senast: life
·
B
Hästmänniskan sitter å räknar på vad jag får dra för något på min bil.. släpets totalvikt får inte överstiga 1480 kg.. på olika sidor om transporter...
2
Svar
36
· Visningar
15 652
Hästmänniskan Jag undrar om någon har något tips på smarta hinderstöd man någorlunda enkelt kan snickra ihop? När jag bara löst funderar på det så...
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan ...Nån som har nåt universalknep??? alltså...jag ska skrapa bort rost och måla om gallrena, och det kan jag säga alla som inte gjort...
Svar
12
· Visningar
2 118
Senast: Favina
·
Hästmänniskan ..jag har precis tagit studenten och är trött på allt vad skola och studerande heter. Så jag har mina funderingar på att prova på att...
Svar
4
· Visningar
1 326
Senast: Ramona
·
C
Hästmänniskan Jag har köpt en gård och stallet är ett gammalt ko-stall. När jag släppte in en av hästarna där för att hon skulle få bekanta sig med...
Svar
9
· Visningar
2 068
Senast: Kritos
·
K
Hästmänniskan Halloj jag behöver er hjälp :) Ska köra ner hästen till Skåne i Juli och skulle vilja få tag på ett släp som man kan hyra i Sthlm och...
Svar
7
· Visningar
1 827
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama