Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Nån som vet hur det är att jobba med hästar där? Nån som varit där? Kan man åka bara över sommaren? Pluggar annars...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Vet inte om denna ligger rätt! Men hursomhelst, jag undrar om nån vet var man kan få tag på brett plastband? Som man kan bygga en...
Svar
13
· Visningar
3 618
Senast: gylle
·
H
Hästmänniskan Jag tänkte höra om någon i detta avlånga land vet hur man sladdar i ridhuset för att botten inte ska bli förstörd (flytta sig). Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 710
Senast: Moniq
·
B
Hästmänniskan Funderar på att hyra ut hästar och ha det som inkomstkälla. hätarna ska stå i sitt hemstall (hos mig) och hyrs ut hela dagar.. ex...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 148
Senast: Jozze
·
Hästmänniskan Min stackars medryttare ligger hemma och är blåslagen efter att ha drattat av hästen när en dobberman, skällande kommit rusande över en...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 406
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Som kör i Norr och västerbotten.Vet ej om man får skriva det här,annars PM:a mig. Tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Här är jag igen med mina ideer,,, :bump: :bump: :bump: ! Vore det inte en bra ide att köpa mark, bygga hus och stall och sälja...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: bondelinda
·
Hästmänniskan Jag håller precis på och ska starta företag och har fått en black när det gäller namn. Har ni några tips och idéer?? Jag ska ha mina...
Svar
3
· Visningar
1 636
Senast: Jessie81
·
Hästmänniskan En spinoff på Två stora.... :smirk: Vilka, om några, släp klarar 2 vuxna halvblod? (Strunta i bil och körkort och sådant!)
Svar
18
· Visningar
3 172
Senast: roslagen
·
P
Hästmänniskan Hehe nu tänker jag väääldigt långsiktigt! Men men det är väl aldrig fel att planera framtiden lite ;) Drömmen är helt klart att ha...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: ang
·
Hästmänniskan Stallets Frieser W, har under flera års tid kliat sönder man och svans och haft problem med pälsen. Han behandlades på benen för...
Svar
10
· Visningar
2 299
Senast: angelaL
·
Hästmänniskan Köpte hästen för lite mindre än två år sedan, hästen i fråga var då 2,5 år. Hästen är nu 4,5 år. Förra sommaren började jag misstänka...
2
Svar
26
· Visningar
2 801
Senast: ako
·
J
Hästmänniskan Jag har använt mig utav en equiterapeut till min häst de senaste åren, hon är utbildad i 2 år ( el är utbildningen längre?, hon läste i...
2
Svar
33
· Visningar
2 912
Senast: alisson
·
Hästmänniskan Jag ska hämta två hästar (halvblodsston, 162 resp 163 cm, den ena lätt o den andra "normal") under veckan. Har bara en Volvo att dra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 805
Senast: martha
·
S
Hästmänniskan Om man fått anställning inom hästverksamhet, vilket fack ska man då vända sig till? :confused: :D :bow: :bow:
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Sentenced
·
R
Hästmänniskan För... A-ponny i box på ca 6 m2 B-ponny i box på 9 m2 C-ponny i box på ca 12 m2 D-ponny í box på 16 m2 Per månad alltså
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Xeline
·
B
Hästmänniskan Hej hej! Nu vet jag inte om jag skriver i helt fel forum, men jag är så nyfiken på om nån vet hur man blir stunt ryttare? alltså nu...
Svar
1
· Visningar
1 166
Senast: Notorius
·
T
Hästmänniskan Har alltid ströat med torv och tycker det är bra. Hörde igår att torv skulle vara full av bakterier och därför olämpligt om man har...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: susanne
·
B
Hästmänniskan Altså.. Jag och en kompis skall aksnke åka till en skola i kimito för att utbilda oss tillö nån slags ridlärare eller liknande... Men...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: susanne
·
M
Hästmänniskan Någon som vet vart man kan få tag i snygga foderhinkar? För kraftfoder.
2
Svar
28
· Visningar
3 724
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar