Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är lite nyfiken på vad man betalar för att arrendera en ridanläggning, låt säga med ridhus 20x60, stall med ca. 20 platser varav ungefär...
Hästmänniskan
Livet känns inte alls roligt just nu. Jag har nästan inga kompisar kvar, jag har hoppat av skolan och har praktik på världens tråkigaste...
Hästmänniskan
skulle kunna tänka mig att starta ridskola,med handikappridning och ponnyfritis.vad,vem ska man ta kontakt med.försäkringar osv. :confused:
Hästmänniskan
Är lite sugen på att låta min häst få stå i utebox då han gillar att vara ute mkt, och är van vid det också.
Frågan är vad som är bäst...
Hästmänniskan
Om man säljer en häst obesiktigad och det sen visar sig vara fel på den, som man som säljare inte vet om. Vad händer då, ang dolda fel...
Hästmänniskan
Vad kör ni skåningar med för däck på era transporter på vintern? Har blivit rekommenderad att bara ha M&S däck året om. "Det behövs inga...
Hästmänniskan
Jag har lite hypotetiskt funderat lite på det här med att låta någon annan träna ens egen häst. Jag som håller på med trav kan ju köpa...
Hästhantering Analys, sen foderstatsberäkning. Nyckeln är att veta exakt vad det är man ger hästen, sedan hur mycket. "You can't outtrain a bad diet"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.