Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Nybliven hästägare till ett äldre hbl och jag blev faktiskt ganska chockad av vad det kostar att försäkra.
9500kr/år och då bara 38000kr...
Hästmänniskan
(Vet inte om denna tråd ligger rätt nu menmen)
Hejsan! Tiden är nu kommen och jag måste sälja min ponny pga att jag vill mer än vad hon...
Hästmänniskan
På min lösdrift vill vi gärna ha fri tillgång på grovfoder, Nät eller ej spelar ingen roll. Vi har storbalar men ingen traktor så vi kan...
Hästmänniskan
Ska titta på ett 2 årigt föl i helgen, vad ska jag tänka på?
Ska man röntga så små?
Sätt att vissa ber veterinären komma och lyssna på...
Ekonomi & Juridik
In intressant tank slog mig igår kväll efter en diskussion med en kompis.
Vi diskuterade försäkring på hobbyhästar eftersom både hon och...
Hästmänniskan
Jag får ofta väldigt ont på utsidan av vaden, högerbenet när jag rider. Det liksom stramar och drar och går som ett band från där vaden...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag står idag i ett stall som jag hyr (endast muntligt kontrakt).
Ägaren till gården ska evt hyra ut de snart, och hen hävdar då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.