Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag läste tråden om ny lag på detta med utegångshästar och fattade typ ingenting.
Det jag skulle vilja att någon förklarade för mej är...
Hästmänniskan
Hej - kan någon reda ut vilka hästkostnader som är avdragsgilla för hästar i ens verksamhet? Foder, stallhyra, hovslagare, försäkringar...
Hästmänniskan
Vi hade tänkt att bygga två uteboxar på baksidan av vårat stall, visst finns det en lag om att man måste låta kommunen förpröva och greja?
Hästmänniskan
Hur svårt är det att sälja en ung travare? Det är så att jag ska betäcka mitt korsningsto med ett varmblod. Hingsten i fråga kan jag få...
Hästmänniskan
Vad tycker ni att detta arbete kan vara värt: Rida uteritter i drygt två veckor, ca 4-5 gånger i veckan under den perioden. Hästen står...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.