Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan hur mkt kan det kosta att bygga ett mindre stall me plats för ca 3stora boxar och uppnindnningsplats?? ca pris??
Svar
1
· Visningar
713
Senast: chrysler
·
Gnägg min lipizzaner/oldenburg- korsning. men hon snappar åt sig lite gräs när hon ändå har mulen i marken =)
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Tinen
·
G
Hästmänniskan Vad ingår i att hyraut en hästbox.... Är det helt klart att man som häst ägare som hyr ett stall ska kunna kräva att vägen alltid är...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Inte_Ung
·
G
Hästmänniskan Vad ska jag göra!!! Vad ingår i att hyraut en hästbox.... Är det helt klart att man som häst ägare som hyr ett stall ska kunna kräva...
Svar
4
· Visningar
1 699
Senast: summer san
·
A
Hästmänniskan Tjenixen! Har tänkt lämna iväg min häst på foder och har givetvis tusen frågor att brottas med. En av dem är detta med försäkringen på...
Svar
8
· Visningar
3 170
Senast: Vaccan
·
C
Hästmänniskan Kanske ligger fel men men. Någon annan som blivit riktigt j-vla blåst av sitt försäkringsbolag? :mad: Ska betala 22 000 kr för en...
Svar
19
· Visningar
1 803
Hästmänniskan Häromdagen tänkte jag att jag minsann inte kan träffa på mer galet hästfolk i min "hästhistoria". Men visst fick man fler historier...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: nexxa
·
U
Hästmänniskan Ja, frågan ser ni ju i rubriken, om en häst står som chipad (i en annons) innebär det att den har pass och är registrerad och klar?
Svar
8
· Visningar
1 043
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Zeeke
·
M
Hästmänniskan 3 årig vallack, tjuvbetäckt av misstag av 2 åring som skulle kastreras. Både fader och moder är korsningar. Blir lite över 160 cm...
2
Svar
23
· Visningar
1 963
Senast: Mia_R
·
T
Hästmänniskan Hej, jag skulle bli glad om någon vet ungefär vad en ridlektion kostar på en ridskola. Jag är 22 år och ska väl därför rida i en...
Svar
7
· Visningar
6 434
Senast: Stefffie
·
S
Hästmänniskan Är det många här som prutat när ni köpt häst/ponny i så fall varför och har ni lyckats??
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 712
Senast: Cybbe
·
Hästmänniskan Är det någon här som vet vart jag kan hitta beskrivning hur man kan bygga en utebox? Tack på förhand :)
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Blueeyes
·
N
Hästmänniskan Vad kostar det att få ett sådant fixat? För en travare. Hur gammalt får det max vara när man skickar in det för att få passet?
Svar
16
· Visningar
1 570
Senast: Notorius
·
S
Hästmänniskan Jag har länge haft funderingar om att starta eget (Enskild Firma). I går var jag inne och skulle via nätet fylla i de blanketter som...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: shampiz
·
Hästmänniskan Jag var på barndop i helgen, då en vännina berättade att det kommit en ny lag ang utevistelse för häst utan vindskydd. Innan har det...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 632
Senast: Spirit
·
P
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger in denna på rätt ställe nu men men. Jag har en fråga gällande försäkringar, det är nämligen så att jag har en...
Svar
1
· Visningar
657
E
Hästmänniskan ska eventuellt hyra häst i höst och håller på att göra upp en budget för varje månad.... Nu undrar jag vad ni brukar betala för ett...
Svar
8
· Visningar
1 064
K
Hästmänniskan Någon som köpt transport i tex tyskland? Vi funderar på att göra det i samband med att min man åker dit och köper bil, vilket han gör då...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Kockan
·
B
Hästmänniskan min kompis har tittat på en häst som hon fastnade för. hästen är redan veterinärbesiktad & röntgad på klinik i förra veckan, det finns...
Svar
12
· Visningar
1 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka