Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Anläggning Vi har funderingar på att köpa dessa så kallade Slow feeding nät till storbalar och vill gärna ha referenser från andra som anväder...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 671
Senast: Lisis
·
Hästmänniskan Funderar på hur långt man kan köra en häst i transport? Har hittat en häst som jag är intresserad av att köpa,men det tar ca 3,5 timme...
Svar
10
· Visningar
1 637
Anläggning Köpt köldridå från L******BUTIKEN. Den var liksom rundad i sidorna så att den inte hänger rakt ner och sluter därmed inte tätt trots...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: Tussemaja
·
Anläggning Jag har precis börjat använda spånpellets och tycker att det är bra, lättmockat, lättförvarat, billigt osv. :laugh: Men den sorten jag...
Svar
12
· Visningar
5 960
Senast: Aladdin
·
Ekonomi & Juridik Jaha, då var det ösregn idag när jag skulle ha två ridlekisgrupper. Föräldrarna ringer och undrar om det blir någon ridning och blir...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 789
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan En fråga som ingen kunde besvara dök upp idag. Jag vet egentligen inte om något svar behövs men bara för "skojs" skull, intressant att...
Svar
19
· Visningar
2 875
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan http://www.hippson.se/artikelarkivet/hoppning/linnea-ericsson-jag-rider-aldrig-utan.htm Jag hittade denna artikeln, vad tycker ni om...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 322
Senast: Ray
·
Hästmänniskan ..man kollar/provrider en häst? Och vad ska man tänka på när man tittar på ett stall man vill hyra box i? Veterinärbesiktningen på...
Svar
7
· Visningar
1 567
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Undrar om det finns någon här som har nappat på de många annonser angående hästar som finns i exempelvis Polen? Ser många annonser med...
Svar
3
· Visningar
1 768
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hej på er. Jag ska börja rida igen efter ett par års underhåll, ridningen är nog inga problem att komma in i men språket. Bor i...
2
Svar
35
· Visningar
4 761
Senast: pudsey
·
Hästmänniskan Skavsår - hoppsadel Usch idag hade vi lite gymnastik hoppning och jag har ej hunnit köpa hoppsadel än, red i min dressyr, rekomenderas...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
41 849
Senast: Molly
·
Ekonomi & Juridik En kompis till mig överväger att HYRA en häst istället för att köpa.. Men vad är en rimlig kostnad att betala till hästägaren i hyra...
Svar
3
· Visningar
1 816
Senast: Zephira
·
Hästmänniskan Ni som jobbar, hur går det för er att kombinera jobb med hästägande? Jag har haft häst i hela mitt liv, men har under den tiden varit i...
2
Svar
33
· Visningar
3 913
Anläggning Har nyligen köpt gård där det finns ett litet stall färdigt. Nu är det tänkt att det ska tas i användning men då kommer problemet, hur...
Svar
16
· Visningar
5 577
Anläggning Jag har inte hittat riktigt svar på det jag undrar och nu hittar jag inte ens tråden där det som om lack så jag provar att posta en ny...
Svar
2
· Visningar
1 922
Senast: Ljulius
·
Ekonomi & Juridik hej! Jag har i många år använt halm som strö till mina hästar då det har varit lätt att få tag på och billigt och det har blivit bra...
Svar
6
· Visningar
1 930
Senast: Ginne
·
Gnägg Första gången på Delta =)
Svar
0
· Visningar
102
Gnägg En nyfiken ponny som ville hälsa :)
Svar
0
· Visningar
185
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder - är det någon här inne som besitter kunskap om hur ett sådant kontrakt bäst ska utformas? Om stoet inte blir...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp