Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är det någon som opererat axel för supraspinatustendinit och hur länge efter åt väntade innan ni kunde rida/köra häst?
Svar
0
· Visningar
1 000
Senast: superbusan
·
Hästmänniskan Vi har några inackorderingar i vårat stall förutom egna hästar, de flesta har stått hos oss under ganska lång tid och åldern på våra...
Svar
4
· Visningar
2 193
Senast: Texaz
·
Gnägg Hej! Den 6 Juni är det maskeradhoppning på min ridskola och jag ska tävla ett gotlandsruss. Jag vill klä ut mig till Prinsessa och...
Svar
2
· Visningar
1 037
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Någon som ska dit :confused: Jag är sååå lycklig :bump: har gått vidare till antagningsproverna och jag tänkte kolla om någon mer...
Svar
2
· Visningar
1 373
Senast: n33Lu
·
Anläggning Vi ska precis bygga ett vind/regnskydd ute i hagen. Men jag är lite osäker på ifall väggarna ska gå hela vägen ner mot marken eller om...
Svar
6
· Visningar
1 402
Senast: FlipTheFrog
·
Ekonomi & Juridik Håller på att köpa häst och har tagit reda på att hästen inte haft sin försäkring sedan föltid utan fick den först när han var ett...
Svar
17
· Visningar
2 242
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hur gör ni för att hinna med hästarna?Jag och min sambo har gård och hästar ihopa.Sks ha en liten och undrar lite hur ni hinner med...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Bri
·
Anläggning Jag läser runt lite bland annonser om stallplats önskas eftersom jag har ett stall där jag själv använder fyra av tio boxar. I mitt...
Svar
5
· Visningar
1 377
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har några frågor som jag behöver hjälp med för att kunna reda ut dem i mitt huvud, alla svar är guldvärda. Fyller18 i...
2
Svar
22
· Visningar
4 834
Senast: Grana
·
Gnägg Gullan gör lite gymnastik
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Pali
·
Gnägg Ni som läser på universitetet och har häst, hur hinner med allt? Funderar på att läsa till psykolog, det är fem års studier som...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning Jag har planer på att i framtiden hyra ut boxplatser och började då fundera över vad en hyresgäst önskar? Det som finns i mina planer...
2
Svar
32
· Visningar
3 573
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har fått möjlighet till att få använda en skogshage i sommar:banana:. Innan har det gått kor där innan men det var ett par års sen...
Svar
6
· Visningar
2 681
Ekonomi & Juridik Jag planerar att flytta mina två hästar till min sambos släktgård (som inte ägs eller drivs av oss ännu, men som vi planerar att ta över...
Svar
9
· Visningar
2 975
Senast: WaterLily
·
Gnägg Har sett flera annonser ute på hästar som är 25+. För 5000 till 10 000 kronor. Kan inte förstå varför man säljer dem. Och om någon...
2
Svar
33
· Visningar
4 167
Senast: Buck
·
Anläggning I mitt förra stall hade jag inga täckeshängare på boxdörrarna då jag hade så gott om förvaring på andra ställen. Nu saknar jag...
2
Svar
35
· Visningar
10 583
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Numer kan man inte slakta hästar med okänd härstamning, samt hästar som inte har pass 6 månader efter födseln. Hur ser ni på det...
2
Svar
24
· Visningar
2 920
Senast: welshtoka
·
Hästmänniskan hej! jag tror att tråden hamnar rätt, annars är det bara att flytta... jag går i tankarna om att skaffa dreads, men undrar hur det...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
11 395
Senast: Dissparty
·
Gnägg Jag behöver hjälp med att förstå ett tyskt meddelande: "Er hatte wohl in Spanien eine Weideverletzung hinten links.Narbe etwas...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Mikan
·
Gnägg Min underbara ponny dog i söndags och jag är helt förstörd. Jag har aldrig varit med om döden på det här viset. Vet inte vad jag ska...
Svar
17
· Visningar
2 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp