Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Är det någon som sett någon av showerna dom turnerar med? Vad tyckte ni? Och är det någon som ska se dem nu i helgen i Malmö?
Svar
9
· Visningar
989
Senast: MM
·
Anläggning Jag hyr stall till mina 2 hästar nu och tyvärr är det inte överdrivet myckt mark. Har i dagsläget en vinterhage och 2 mindre...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Masse
·
Gnägg Hej! :laugh: (långt inlägg men jag hoppas ni vill läsa!) Jo, det är såhär att jag är inackorderad i ett stall (ett lite större stall...
2
Svar
32
· Visningar
4 026
Senast: Kiwifrukt
·
Ekonomi & Juridik Förlåt för lite luddig rubrik, men jag undrar helt enkelt om det går att hämta ut handlingar från en annan länsstyrelse än den som...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: athena
·
  • Låst
Hästmänniskan Detta är en åsikt som jag har. Ibland så hör jag t.ex: Alla hästraser är fina förutom (hästras). Alla ridskolans hästar är fina, men den...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 223
Hästmänniskan Vilken hage av dessa tre skulle ni välja.. ? Hage 1 : Stenig hage. Inte direkt lös sten men många (!) mellanstora "fasta stenar". Det...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Hanna_b
·
Hästmänniskan Hej! Har postat en tråd om våran ponny som är importerad från Irland, 5 år, valack , hopponny är förklarade jag att han börjat kasta av...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 496
Senast: palle
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Sasse
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Sasse
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Sasse
·
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder, hur man när det är dags att sälja sin ögonsten? Har haft en av mina hästar i 7 år, jag älskar honom över allt...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Hej, jag har för ca en månad sedan fått min alldeles egna ponny. Jag har hyrt ponny innan såklart.. Jag är 14år och får ibland ångest...
2
Svar
22
· Visningar
2 933
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning Alltså, denna fråga låter säkert jättekonstig, men plötsligt undrade jag att, finns det stall där ingen människa bor i närheten av...
2
Svar
33
· Visningar
3 406
Senast: Yrja
·
Gnägg Ja som rubriken lyder.... Är på gång att köpa en unghäst, sto 4 år i höst. Inte gjort så mycket i livet ännu, inte inriden eller så...
Svar
12
· Visningar
1 761
Senast: Jannice
·
Anläggning Vi är intresserade av ett hus som har en bra bit mark men inget stall, dock större garage. Tanken är att bygga till befintligt garage...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Ofta när jag är ute och tittar på tävlingar, speciellt tävlingar på regional nivå och uppåt, så står ett företag som ägare (och inte...
Svar
10
· Visningar
2 519
  • Låst
Gnägg Eftersom jag startade Del 3 av Nya Bilder-trådarna så tar jag mig nu "traditionsenligt" friheten att starta den fjärde tråden!! Och jag...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
229 681
Senast: Marye
·
Svar
14
· Visningar
1 077
Senast: emlem
·
Hästmänniskan Hej alla, jag har ett litet problem.. För det första så har jag så fruktansvärt mycket muskler i magen efter allt ridande, Detta ger mig...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp