Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag letar häst och bläddrar i annonserna. Den typ av häst jag letar efter ligger kring 100 000 kr-klassen. Påfallande ofta står det i...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 212
Senast: Red_Chili
·
Anläggning Jag har en hage som ligger lite avsides och där det inte går att få fram el. Jag hade tänkt köpa ett batteridrivet aggregat och undrar...
2
Svar
23
· Visningar
2 582
Senast: Texaz
·
Gnägg Under Igångsättning
Svar
0
· Visningar
162
Senast: 0iliT
·
Svar
0
· Visningar
161
Senast: 0iliT
·
Gnägg Igångsättning efter lång vila (graviditet)
Svar
0
· Visningar
187
Senast: 0iliT
·
Svar
0
· Visningar
149
Senast: 0iliT
·
Hästmänniskan Startar tråden för att få lite svar som jag kan visa min sambo. Han är av tankarna, unga djur är enklare för att man kan forma dem...
2
Svar
28
· Visningar
3 313
Senast: Kilauea
·
Anläggning Har bara en liten fråga om betalning På hyres pappret jag skrev på står det (Tar ett exempel med pengar bara) Kronor _1000_ per månad...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Mimmi
·
Ekonomi & Juridik Någon som är lite insatt i hästaffärer som kan hjälpa mig? Sålde i januari min häst med en godkänd gårdsbesiktening. Blev idag uppringd...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
38 811
Senast: mackan
·
Hästmänniskan vet inte om jag skulle lägga tråden här eller under ridning. moderator får gärna flytta tråden om det är så jag har ett litet problem...
Svar
10
· Visningar
1 220
Ekonomi & Juridik Jag har tappat bort min holländares holländska pass. Vad gör jag? Finns det alternativ? Många tack på förhand.
Svar
2
· Visningar
676
Senast: No1
·
Gnägg Här skapar jag en sida för er som vill visa/berätta om era häst/hästar som ni har räddat och erat arbete med hästen. Ser gjärna före...
Svar
8
· Visningar
2 454
Hästmänniskan Känner att jag måste få lite input i något som jag upptäckt idag. Ett stall i byn där jag bor har släppt fyra av sina hästar på bete i...
Svar
17
· Visningar
4 051
Senast: Cornelia
·
Ekonomi & Juridik Från och med 1 juli i år ändras Arbetsmiljölagen så att sanktionsavgifter upp till en miljon kronor kan delas ut oavsett om lagen...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: Bowman
·
Gnägg Hej alla bukare! Under en lång tid har min pappa och jag pratat om att skaffa häst. Ett stort steg i mitt liv men nu är det liksom...
Svar
6
· Visningar
1 698
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Av ren nyfikenhet, hur gör de på er ridskola när de har en viktgräns på hästar/ponnier? Låt säga att det är 90 kg som maxvikt på en...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 929
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Jag har plöjt igenom massor av medryttartrådar men väljer att posta en egen ändå.. Jag har blivit erbjuden att bli medryttare på en...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 578
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är på jakt efter en bra kamera och ett bra objektiv till både rörelsebilder, porträtt och liknande. Har hört att Canon's eos...
2
Svar
20
· Visningar
2 271
Senast: Vingra
·
Gnägg Hej! Jag driver en hästblogg. Enligt mig själv skriver jag rätt bra, men idéerna om vad jag ska skriva tar rätt fort slut. Vad tycker ni...
Svar
8
· Visningar
3 334
Senast: purity_666
·
Gnägg Har det hänt nått med horse1 hemsida? Kommer inte in :(
Svar
4
· Visningar
789
Senast: kattan1974
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Provridning
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

Tillbaka
Upp