Batteridrivet aggregat.

Låter ju väldigt intressant :)

Jag hittade bruksanvisningen, och om du googlar aggregat viper speedrite, så får du upp det som jag har. Sen behöver man bara jordspett, och så är det klart. Det är nästan det bästa med det, tycker jag; aggregatet i ena näven, jordspettet i den andra (och gummiklubban i den tredje då..), sen är det bara att knalla iväg och sätta det passar bäst. Kopplingarna till staket och jordspett följde med, vill jag minnas, iaf där vi köpte det.
 
Tack för alla svar!! Jag beställde det från Börjes. Imorgon ska jag hämta ett begagnat bilbatteri. Så sladdarna kommer med batteriet? Vilken tur. ;)
 

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite hjälp med aggregat då det jag har slutat funka. Behöver en matarkabel som är typ 7 meter mellan staketet och jordspättet...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: aglaonema
·
Anläggning Hej allvetande Buke! Erkänner min okunskap om batteri aggregat nu, har alltid bara haft nätdrivna aggregat :o Men vi har ett gammalt...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: WildHorse
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
668
Senast: Angel
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 976
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp