Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
187
Senast: Miedo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har en fråga som jag inte lyckats att få svar på genom att letat i olika forum och trådar. Jag som säljare har fått handpenning...
2
Svar
36
· Visningar
6 537
Senast: angelwings
·
Hästmänniskan Jag håller på och renoverar mitt stall. Har nu kommit till att jag ska klä in innerväggarna där hästarna ska stå då det som sitter idag...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: Pooh
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 379
Senast: Twihard
·
Gnägg Terränghoppning, terrängbanan utanför Mantorp
Svar
0
· Visningar
195
Gnägg Terränghoppning, Ekenäs terrängbana
Svar
0
· Visningar
117
Gnägg Terränghoppning, terrängbanan utanför Mantorp
Svar
0
· Visningar
192
Gnägg Trav, Fyrgångsprogram V1, Stenholmen
Svar
0
· Visningar
121
Svar
0
· Visningar
110
Gnägg Prisutdelning, ovalbanan Stenholmen
Svar
0
· Visningar
127
Hästmänniskan Hämtade en häst för 1 år sen som jag skulle ha på foder. Hästen är helt underbar, men nu har det hänt lite saker i mitt liv som gör att...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 317
Senast: service
·
Hästmänniskan Ni som inte har ridhus, hur planerar Ni Er ridning med tanke på väder/vind? Eftersom jag i många år har stått på anläggningar med ridhus...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
12 177
Senast: Sibylla
·
Hästmänniskan Hästvänner! Jag vill så gärna köpa en häst, jag blir tokig av saknad. Men problemet ligger i att jag slutade för några årsedan, och jag...
Svar
9
· Visningar
1 585
Anläggning Kan man ha solarium i en duschspilta? Dvs är den vattentät? Inte va?
Svar
2
· Visningar
957
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Aldrig startat en tråd så vet inte om den hamnar i rätt kategori och ingen aning om man hälsar först eller inte. Kan ju göra det ändå...
2
Svar
20
· Visningar
2 615
Senast: supersonic
·
Hästmänniskan Hur är en dag i stallet för er? Hur mycket & vad äter era hästar på morgonen, när sker ert utsläpp, äter era hästar i hagen, när sker...
Svar
17
· Visningar
2 157
Senast: Filippa99
·
Anläggning Ungefär hur mycket hallm bör man räkna med att det går åt till 2 hästar? Jag planerar att strö med halm i vinter. Planen är att ha torv...
Svar
16
· Visningar
1 583
Senast: mackan
·
Gnägg Som rubriken låter favorit serier av Marie bolk som teckanr och skriver manus i min häst.
Svar
1
· Visningar
867
Senast: smedsussie
·
Anläggning Är det olagligt att ha en häst ensam i ett stall (på en stor gård) under natten, men gå i stor flock på dagarna? Anledning att jag...
Svar
3
· Visningar
1 428
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Osäker på vart tråden ska ligga så moderatorn får gärna flytta på den om den ligger fel. För ett tag sen så fick jag lov att ta bort...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp