Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Mitt sommarbete börjar få mer och mer oönskat inslag av diverse ogräs och även av klöver och jag tänkte gödsla så att inte det eländet...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Har länge funderat på hur man skapar sig en karriär om man inte har möjligheten att ha egen häst eller att komma ut och tävla. Hur...
2
Svar
36
· Visningar
2 240
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Behöver olika synsätt på detta nu för jag letar efter egen häst, hittar ingen som känns bra. Är medryttarhäst något att satsa på tills...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: susanne
·
Hästmänniskan Jag ska köpa häst och har fastnat för två helt olika individer:) Den ena är 21 år . Genomsnäll i all hantering ,gosig, mysig ,ranglåg...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: Masse
·
Gnägg Skulle vilja ha era tankar och funderingar kring denna rasen. Har fått erbjudande om att ta emot detta sto född 14. Hur är denna rasen i...
Svar
6
· Visningar
1 950
Senast: Smulan75
·
Hästmänniskan Hej! Det är så att jag eventuellt ska skaffa min första egna häst och har en fråga om stallplats och tänkte fråga er om vad ni anser om...
Svar
18
· Visningar
2 388
Gnägg Är lite nyfiken på om det finns några bukehästar här i skaraborg eller runtomkring? :)
43 44 45
Svar
881
· Visningar
49 662
Anläggning Som rubriken - hur lång och tung slägga har ni till wtaketbygge och är ni nöjda? Har ledsnat totalt på stallägarens e
2 3
Svar
42
· Visningar
8 611
Senast: ainasoja
·
Gnägg Hej ska provrida en häst inför att eventuellt bli medryttare, är 18 år och är van vid att mina föräldrar följt med tidigare, men...
2
Svar
27
· Visningar
2 942
Senast: Grazing
·
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Emelie9403
·
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Emelie9403
·
Hästmänniskan Vi ska ned hela familjen i år och sonen som är 9 år rider förvisso men kommer nog tycka att det blir för mycket häst så vi tänkte sticka...
Svar
13
· Visningar
1 007
Hästmänniskan Behöver era tips, råd och vad ni tycker om dessa alternativ som stallplatser. För och nackdelar. Plats 1 3000kr Bilresa: 15 min Det som...
Svar
7
· Visningar
1 247
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp