Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
280
Senast: Smurfoff
·
Ekonomi & Juridik Hej ! Sitter med I styrelsen på en mindre ridskola och vi håller på att fundera på det här med personalsituationen. Det skulle vara...
Svar
3
· Visningar
1 438
Anläggning Har fått ett problem i stallet där jag står inhyrd. Mina hästar går numera ute på lösdrift men jag hyr ändå två boxar i stallet. Det...
2
Svar
34
· Visningar
4 070
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Malin82
·
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Malin82
·
Gnägg Jag är nyfiken! Är det vanligt att man gör det? Ni som sålt - har ni hälsat på hästarna hos nya ägaren? Om inte - skulle ni vilja göra...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 090
Senast: Amanda_F
·
Ekonomi & Juridik Hej! I oktober förra året köpte vi en liten gård och tog över ett arrende på några ha. Dom tidigare ägarna skulle hjälpa oss att ta...
Svar
8
· Visningar
1 253
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Hej! Jag vill när jag blir stor jobba med hästar, helst som hästveterinär. Jag har googlat runt lite för att få fram så mycket...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Messy
·
Hästmänniskan Ideella föreningar behöver ju sina funktionärer för att kunna överleva, men hur får man fler folk att vilja hjälpa till? På de flesta...
Svar
14
· Visningar
730
Senast: Meggan
·
Hästmänniskan Tänkte starta en tråd där man kan tipsa folk om hur man ex. Lär sig att göra korrekt skänkelvikning, hur man kan få en lugnare häst och...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Ebblin02
·
Ekonomi & Juridik För att undvika igenkänning vill jag inte gå in på alla detaljer, jag är bara intresserad av det juridiska läget, inte vad som är rätt...
2
Svar
38
· Visningar
2 702
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Hur vet man att man klickar med en häst? Tycker ni att man känner det från början att man klickar direkt eller tar det ett tag? :)
Svar
9
· Visningar
1 066
Hästmänniskan Jag sitter och funderar på hur jag ska lösa grovfodret i hagen i höst. Hur gör ni med eget stall som inte kan lunchfodra? Jag skulle...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 678
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej! Jag har noterat vid ett flertal tillfällen, såsom tömkörningskurs, vid klinikbesök m.m då jag samtalat med andra hästägare och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 677
Hästmänniskan Är 21 år och läser sista året på en kandidatexamen på universitet, bor i en tvåa med sambo. Har en dressyrhäst "på sidan om" men drömmer...
2
Svar
34
· Visningar
2 655
Anläggning Jag kommer eventuellt behöva byta stall och min häst är 174 i manken, så att det inte kommer va helt enkelt att hitta stall är jag...
Svar
5
· Visningar
1 067
  • Låst
Anläggning Vet att jag såg någonstans på nätet att det fanns en ridhusharv/sladd som hade liksom en liten plog längst ut som skrapade ned material...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Nu måste jag bara dra i det här med hästannonser igen. Under flera år har jag mest känt mig irriterad på folk som svarar på hästannonser...
2
Svar
23
· Visningar
2 969
Senast: MiniLi
·
Gnägg Jag sitter och tittar på annonser för skojs skull och blir hela tiden förvånad över att det finns så många hästar som säljs som...
Svar
16
· Visningar
3 240
Hästmänniskan Hej! (Kanske skriver i fel forum..) Jag är 15 år, slutade rida för ett och ett halvt år sen och då hade jag ridit i 4 och ett halvt år...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: becka44
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp