Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad för hästrelaterade presenter kan man ge till någon? Nu menar jag inte typ ett träns, utan det ska påminna om en specifik häst. Tack!
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Ska kanske börja ha lite "lektioner" för en flicka på min ponny. Inget bestämt än men det har nämnts, och mamman har sagt att hon då...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 089
Hästmänniskan Igår klippte jag av all päls på min gamla farbror. Jag fick en chock. Jag visste att han gått ner mycket i vikt men blev så ledsen av...
2
Svar
39
· Visningar
4 752
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Jag och några kompisar ska iväg och bestiga Kebenekaise nu i augusti och jag har för mig att det finns ställen som hyr ut hästar per...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Anders
·
Anläggning Jag måste flytta mina 2 hästar och vår hyresvärd på vårt hus har eget stall och 2 hästar som han bara matar (gör inte mycket med dem)...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 120
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Vad har ni? Vilket funkar bäst? Med splitterny häst så kommer jag faktist skärpa till mig och se till att ta med mobilen ut i skogen om...
2
Svar
32
· Visningar
3 094
Senast: Blossi
·
Hästmänniskan Sålde min prinsessa av egen fri vilja för 1 vecka sen pga jag inte har tiden för att rida och aktivera 6 dagar i veckan. Står nu med en...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Nu är det måååånga år sen jag var i Falsterbo :o Men nu ska det ske! Tar båda döttrar med på tjejtur til hemlandet och Falsterbo...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: Maoam
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Skapar en tråd för att förhoppningsvis kunna visa min sambo att "alla" som håller på med hästar inte har tillgång till grovtvätt i...
2
Svar
39
· Visningar
3 941
Senast: ameo
·
Gnägg Hej alla. Funderar på att köpa kunskapsspelet Hästminne i present till min systerdotter som fyller tolv år i april. Hon har ridit på...
Svar
4
· Visningar
2 014
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Finns det någonstans på nätet där man kan ladda ned produktblad av lite äldre Toro-aggregat? Jag har googlat men hittar bara...
Svar
0
· Visningar
1 059
Ekonomi & Juridik Hej! Ja har provat en fullblodsvalack 5 år för 50 000 som är jättefin att rida och ligger jättebra till i utbildningen men vi fick reda...
2
Svar
27
· Visningar
5 500
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Alltså jag har blivit helt såld på rasen. Aldrig sysslat med islänningar tidigare. Ni som kan rasen, berätta allt om den. Läser man...
Svar
19
· Visningar
1 760
Senast: yennork
·
Ekonomi & Juridik Hej, jag är intresserad av att starta ett eget litet hästföretag, men funderar över vad jag skulle kunna fokusera på? Vet ni något som...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 461
Senast: Lalinea
·
Anläggning Ska måla ett stalltak(ohyvlade brädor).Hur ska jag gå till väga och med vilken färg ska jag måla?
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: warg
·
Anläggning Ska sätta upp elband ca 4 cm breda. Vilka isolatoter är bäst att använda?
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Daisy
·
Gnägg Finns det någon som har koll på vilken färg ridborgarmärket har haft olika år? Klarar vi av att gemensamt göra en komplett förteckning...
Svar
14
· Visningar
2 476
Gnägg Hur dumt är det att köpa en dponny som är 6år och som nu är 147cm? Hur stor är risken att den växer över och blir liten stor häst...
2
Svar
33
· Visningar
4 325
Senast: Lobelia
·
Anläggning I all denna torka så verkar det bli ett till höbristår här i Uppland. Jag har mina 4 hästar på 12 ha insått vallbete. Tanken slog mig om...
Svar
14
· Visningar
3 278
Senast: Ottisen
·
Ekonomi & Juridik Ska ev köpa en häst som är besiktad i slutet av maj med "rena" papper. Om jag köper den typ i veckan bör man besikta om den eller räcker...
Svar
12
· Visningar
1 785
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp