Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag håller på att leta reda på mina föräldrars gamla ridbana som ingen ridit på eller skött på minst 10 år... Den är igenväxt med gräs...
Svar
8
· Visningar
1 434
Senast: tgd
·
Ekonomi & Juridik Ni som har "vanliga hobbyhästar", alltså varken superdyra tävlingshästar eller rena promenadhästar, vad har ni för försäkring och vad...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
13 350
Senast: Sockerbit
·
Anläggning Det är en smärre invasion av flugor i stallet. Vad har ni för tips på hur man kan minska beståndet och slippa så mycket flugor som...
Svar
19
· Visningar
3 121
Anläggning Jag ska köpa sand för att ha i en sjukhage. Främst för det ska bli mjukare för hästen än stampat jordgolv, men även för det när regnet...
Svar
12
· Visningar
2 432
Anläggning Jag funderar på att bygga om ett par boxar och har klurat lite på konstruktionen. Det ska vara träväggar utan galler. Och jag funderar...
Svar
19
· Visningar
3 671
Senast: Madeleen
·
  • Låst
Hästmänniskan Vad har ni för uppfattning, har de flesta hästmänniskor fått tag i mat för vintern till hästarna ? Där jag bor är det väl inte gott om...
Svar
4
· Visningar
1 391
Senast: Rie
·
Hästmänniskan Har en bekant som nu står inför det faktum att hennes valack blir ensam från och med nästa vecka. Hon har en annan häst som hon köpt men...
2
Svar
32
· Visningar
5 412
Senast: lilstar
·
C
Anläggning Vad har ni för färg i era stall? Och ni som har målat, vilket märke/vilken sorts färg är bäst?
Svar
14
· Visningar
5 243
Senast: Egonson_
·
Hästmänniskan Efter en riktigt dålig period i livet med att inte veta vad jag ska göra med livet och tänker jag försöka satsa på ridlärare level 2...
Svar
7
· Visningar
2 745
Hästmänniskan Hej. Finns det något sätt att ta reda på vad min ponny gjort tidigare i livet? Vet att han troligen kom från ett stuteri i...
Svar
6
· Visningar
1 379
Senast: DeDen
·
  • Låst
Hästmänniskan Skön, varm sommar gör i vart fall mig lat! Kläderna som satt bra i våras måste ha krympt i värmen... Jobbyxorna fick knytas ihop med...
Svar
9
· Visningar
1 958
Senast: ameo
·
Anläggning Vad gör ni för att spara vatten? Gärna bilder och/eller beskrivningar på fiffiga lösningar. Vi måste bli bätttre på att ta vara på det...
2
Svar
37
· Visningar
3 955
Senast: Pudlan
·
Anläggning Det började egentligen som en galen idé jag fick från en äldre granne men ju mer jag tänker på det desto mer vill jag prova och se hur...
Svar
9
· Visningar
2 619
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Finns det någon som bor själv på gård här? Hur funkar det? Klarar ni att rodda allt själva?
Svar
11
· Visningar
2 785
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Anonymt nick för alla inblandades skull. För ett tag sedan hände det som inte får hända. En som rider hos mig flög av och skadade sig...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
22 174
Senast: Trauma
·
Hästmänniskan Har köpt ett antal hästar intjänade medel från företagare (enskild firma) men känner nu att det kommer bli ganska mycket omsättning och...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Hjartagna
·
Hästmänniskan Jag har en lite bråkig kropp som lätt blir sned med låsningar längs ryggraden som följd. Insåg nyligen att jag för tillfället endast...
Svar
16
· Visningar
1 639
Senast: pajaztar
·
Hästmänniskan Lite med "Annonsera mera-tråden" i bakhuvudet; Hur hade ni resonerat och gjort om ni hade en, för normal hobbyridning och träning...
2
Svar
24
· Visningar
3 622
Senast: Similitude
·
Gnägg Är det någon som kommer ihåg den och har en länk till den? vi har en diskussion i en facebookgrupp... :)
Svar
3
· Visningar
1 121
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej! Håller nämligen på att ta körkort för personbil och undrar då om man får övningsköra med tomt släp? Ekipaget går att köra med...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Wilfa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp