Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Hej! Jag har ett femårigt, lite amibitiöst sto som tyvärr inte springer med broddar. (Hon trampar sig lätt, kanske inte i loppen, men...
Svar
13
· Visningar
1 551
Senast: ghost
·
Hoppning Har en ponny som efter en behandling av inflamation i benen(lederna) nu ska sättas igång igen. Han vilade i ung tre veckor och jag har...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: Speedway
·
Western Hej! Jag befinner mig just nu i Colorado, USA och ska kanske ta med mig en av hästarna hem, men jag har ingen aning om hur det går till...
Svar
3
· Visningar
1 351
Senast: wrangler
·
Islandshäst Har ridit islandshästarar vid flera tillfällen och det har varit riktigt kul när man fått en pigg häst med bra tölt och gångarter. Å så...
2
Svar
28
· Visningar
3 778
Senast: Elina8
·
Körning Har fått förfrågan av en tjej om hon får låna min guldklimp för träning o tävling. Men funderar på en sak.. har hört att hästarna...
2
Svar
25
· Visningar
3 810
Senast: Donkey
·
H
Hoppning Hej, jag har en häst på 5 år, köpt i vintras men han är väldigt stressad och jag ska snart börja hoppa högre höjder med honom, men jag...
Svar
5
· Visningar
1 433
Senast: Hoppgalen
·
Dressyr Ni som hängt med ett tag, kommer ni ihåg när lydnadshindret försvann från dressyrprogrammen? Har för mig att det stod på...
2
Svar
28
· Visningar
4 553
Fälttävlan Nu har ju forumet döden dött såhär på hösten så nu får vi skapa några nya diskussioner. Så hur sammanfattar ni er tävlingssäsong? Gick...
2
Svar
37
· Visningar
5 481
Senast: Ek3n
·
Fälttävlan Satt just nu o kollade runt lite på rankinglistorna som finns på TDB numera, men jag måste säga att det var lite huller om buller...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: 8888
·
Western Kan någon hjälpa mig med ett sadelproblem? Jag är i snabbt behov av en westernsadel till en mycket bred häst (ardenner/NSV). Pengar...
Svar
14
· Visningar
2 613
Senast: maxifuffi
·
Trav jag är novis vad det gäller travgrejer då jag precis börjat med trav. jag undrar vad ett nackchek har för inverkan och på vilka hästar...
Svar
9
· Visningar
2 044
Senast: via
·
Dressyr Vår nye kille har x-full. Han kan ha vanlig full men nosgrimmorna går inte ens runt, han är en kallblodstravare så en grov rejäl kille...
Svar
7
· Visningar
2 276
Senast: Fenestra
·
P
Körning Jag har just insett att min nordsvenska 3åring är just 3 år och det är dags för KBI nästa år! :eek: Jag har aldrig genomfört något...
Svar
5
· Visningar
1 382
Senast: pannkakssmet
·
O
Trav Hejsan=) jag undrar om det finns någon här som vet hur mitt stos stam är? asså hur dom är i temperament, om dom är väldigt svåra hästar...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Tagliabue
·
Islandshäst Har en stor tregångar valack som jag köpte i somras. Jag letade efter en lugn häst istället för de yrväder som jag haft tidigare och...
Svar
11
· Visningar
2 100
Senast: angelwings
·
Western Vart hittar man westernpaddar till små ponnyer?? Någon som har tips
Svar
4
· Visningar
1 877
Senast: CindyLou
·
Western Har fått in filmen från Walle clinicen som vi hade för ett tag sedan. Hästen är 11 årig reining valack. Har precis lärt mig att rida på...
Svar
16
· Visningar
2 291
Senast: Mustang
·
T
Western Nu är WRAS tävlingssäsong 2010 i det närmaste över. Hur har det gått? Hur många poäng har ni skrapat ihop? Blir ni uppklassade till...
Svar
16
· Visningar
1 797
Islandshäst är lite okunnig angående detta. Men undrar ju så. Jag har en hingst som blir 2 år nu i vår. Har stora förhoppningar på honom och han...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: cowgirl73
·
B
Hoppning kan någon komma på några titthinder som man kan hoppa så att jag tränar min tittiga häst??
Svar
9
· Visningar
2 395
Senast: fliisan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka