Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Har väntat i ca 2 ½ vecka nu och dom har inte kommit ännu.. :( så ja tänkte anmäla mig till tävligen iallafall, med postens kvitto. Men...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: Dimmans_Elaine
·
K
Hoppning Vad är det för maxhöjder på hinderna i olika klasser för B-ponny????? :bow:
Svar
7
· Visningar
983
Senast: shagadelic
·
J
Hoppning :angel: :angel: är det hästnumret man ska ha på nummerlappen..?
Svar
2
· Visningar
697
Senast: _Peplis_
·
J
Hoppning Licenserna har fortfarande inte kommit så nu anmäler ja mej iaf.. men förstår inte riktigt allting :crazy: .. på ryttaren står det...
Svar
12
· Visningar
1 073
Senast: jojjo_blondin
·
Hoppning Jag hoppade lite med min ponny för 7-8 år sedan och sen har jag tyvärr blivit rädd då mitt sto (numera avelsto) är skogstokig när hon...
Svar
3
· Visningar
1 041
Senast: Cyllene
·
Hoppning Eftersom jag har sa liten erfarenhet fran tavlingar i Sverige (det var maaaaaanga ar sedan jag tavlade i Sverige) och det pa senaste...
2
Svar
20
· Visningar
5 673
Senast: tjenixen
·
Hoppning Ska Hoppa Faline på en 0.70 klass. I två faser. Någon som har nått litet tips..? Jag har bara hoppat henne på ännu lägre hinder, och...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Reykur
·
Hoppning När man pratar om olika hopptekniker pratar man ju ofta om att hästen ska "hoppa med ryggen" och att det anses som något positivt. Nu...
Svar
11
· Visningar
3 777
Senast: alice
·
Hoppning Gick väl inte så bra för mig, men tack vare de andra duktiga ryttarna i laget så kunde vi räkna bort mina rundor och kom på tredje...
Svar
18
· Visningar
877
Senast: Solvira
·
Hoppning Hejsan! Jag har ett vackert litet fuxsto som är hur lyhörd som helst. Så länge hon får lyda i 190 knyck... Bromsen har tyvärr hängt sig...
Svar
10
· Visningar
2 426
Senast: Lena_B
·
D
Hoppning Någon som har några tips på övningar man kan göra för att förbättra sin avståndsbedömning? Ryttarens och även hästens. Tack på förhand
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Tilly
·
P
Hoppning Hej !!!!! Är det någon häsr som tävlar i hoppning ?? Typ LB o La Msv ????? Jag skall tävla La förförsta gågngen , är det något jag...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: LillTihra
·
Y
Hoppning Jag blir så trött, det finns ju inte en enda j**la tävling att åkt på förrän maj! :mad: Denna termin har vi vart på endast en tävling...
Svar
19
· Visningar
1 150
Senast: grazzie
·
S
Hoppning Åkte in till ridhuset igår o löshoppade min unghäst för första gången. Tyckte det skulle bli jättekul o spännande. Kommer in i manegen o...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: Splittan
·
Hoppning Hur ska man göra när man ska löshoppa en häst för första gången? Hästen är hoppad med ryttare men aldrig utan... Råd o tips, tack... :bump:
Svar
1
· Visningar
688
Senast: HarleyD
·
I
Hoppning Nu är inte dette nått jag kommer göra dom närmsta månadene,så det är sagt på en gång. det är långsiktigt och jag vill bara söka råd och...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Icebabe_1
·
M
Hoppning När anmäler man stg och vart? Måste man kvala och kan man någonstans läsa regler? Har en treåring som jag hade tänkt att kvala till...
Svar
2
· Visningar
2 194
Senast: murvel
·
M
Hoppning om man har startnummer 4 i avd. b är det då nummret 4 man ska ha i nummerlappen????
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Happy
·
T
Hoppning Finns det någon regel för hur hög veterinäravgiften får vara på en hopptävling? Var på regional ponny tävling i helgen där avgiften var...
Svar
9
· Visningar
1 637
Senast: ia_
·
B
Hoppning Nu sitter jag och tittar på en prop angående en lokal hopptävling. Undrar nu om någon kan förklara för mej vad det här betyder? L:D i...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka