Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Varför har näst intill alla skarpa bett på sina hästar uppe på 160 nivå? Jag har nog aldrig sett en ryttare tävla med ett vanligt 2...
Svar
10
· Visningar
2 013
Senast: Wysiwyg
·
Körning Nu ska jag ta tag i körningen igen, dags att köra in för vagn och inte bara redskap. Jag tänkte att jag skulle införskaffa mig en rejäl...
Svar
13
· Visningar
6 796
Senast: Anna_
·
Distans Studien mäter hästar före och efter 16 mil och kollar temperaturen inne i hoven på skodda och oskodda hovar. Det är en markant...
Svar
5
· Visningar
1 693
Senast: Pavana
·
Tävling Någon som vet någon sida man kan hitta tävlingsresultat från hästar som tävlat i danmark?
Svar
2
· Visningar
1 673
Senast: Remix
·
Distans Jahopp då var man i sadel träsket igen... Har just nu en Torsion Light som har funkat super på gammelhästen,änglahästen men på...
Svar
1
· Visningar
1 044
Senast: Sam
·
Hoppning Jag vill börja med att säga att jag aldrig skyller på hästen. Jag anser att man som ryttare inte ska skylla på materialet, utan jobba...
Svar
8
· Visningar
2 431
Western Hur många här rider det. Och hur många tävlingar om året finns det i den grenen. Vad för typ av hinder ingår i den grenen. Har ni...
Svar
8
· Visningar
1 559
Senast: lewellyn
·
Distans Jag hade ju tänkt köpa ett par Stud One ridbyxor. Och det svåra valet är ju färgen, bilderna som finns går ju inte att se färgerna...
Svar
12
· Visningar
2 551
Hoppning :banana::banana::bump::banana::banana:
Svar
17
· Visningar
2 149
Senast: millizen
·
Distans I dag är sista anmälningsdag för Stenkyrkaritten, ni som vill rida på Gotland anmäl er nu. Det vore så tråkigt om ritten behöver...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: CK
·
Distans Jag har blivit förälskad i två sadlar; Montsegur långrittssadel "Classic II" i nöt- och svin-läder (bomsadel), SENSATION RIDE English...
2
Svar
38
· Visningar
7 775
Senast: Liten
·
Övr. Grenar Finns det någon sida där man kan se alla svenska fullblodshingstar i aveln? Var ett tag sedan jag höll på med galopp och är inte alls...
Svar
15
· Visningar
4 269
Senast: Spideey
·
J
Trav :devil: Vilka dj-vla dårar... Ledsnade totalt på atg´s onlinekonto idag. Fattar inte varför dom ska ha krångligare lösenord än banker...
2
Svar
26
· Visningar
9 752
Senast: Gewan
·
Trav Suttit och försökt reda ut om den person jag skulle önska ska köra min häst i tävling får det eller inte, tror tyvärr inte det går men...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Lena
·
Övr. Grenar Någon som har en resultatlista? Jag kan ju ringa min uppfödare imorgon, men vill ju veta nu... Min vann sin klass (av 2 deltagare), men...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: Seabaz
·
Z
Tävling Är det någon som vet hur man räknar ut hur många placerade det är i en klass ?:confused:
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: Lady_S
·
B
Dressyr Ska tävla vm på söndag, ska rid dressyrryttartest 1:2 och ska man rida flera då?! Snälla svara !!
Svar
6
· Visningar
1 588
Tävling Måste fråga en sak. Jag var på tävling igår och hade tränset på. Tyglarna hängde över halsen som vanligt men då jag hatar att leda i...
Svar
10
· Visningar
1 925
Senast: Wysiwyg
·
M
Islandshäst Jag och min familj ska om ca två månader bli fodervärdar åt två isisar. Helt underbart. Har dock inte så stor (minimal) erfarenhet av...
Svar
14
· Visningar
2 118
Senast: Lobelia
·
G
Distans Hej Alla! Jag lurar lite på att åka till Hilleröd ( ligger mellan Köpenhamn-Helsingör ) och rida Gripskovsritten som går lördagen...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Gorel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka