Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag följer väl vår moderators uppmanning och startar en tråd om olika dressyrprogram och dess för och nackdelar, en diskussion som...
2
Svar
23
· Visningar
3 434
Senast: Breccia_
·
Dressyr Jag brukar använda Stallbacken.coms dressyrprogam när jag skall tävla. Nu har jag anmält mig till LB:3 men jag blir inte klok på...
Svar
11
· Visningar
4 148
Senast: Ackela
·
S
Övr. Grenar Har sökt, men inte hittat någon tråd om detta. Undrar om det finns någon nedre åldersgräns för hur gammal en häst måste vara för att...
Svar
1
· Visningar
1 026
Övr. Grenar Hej! Jag släktforskar lite och skulle uppskatta lite hjälp av er galopp-proffs! ;) Första hästen jag skulle vilja veta lite mer...
2
Svar
21
· Visningar
3 962
G
Körning Jag är intresserad av att börja med körning. Då menar jag inte typ ponnytrav utan körning men häst och vagn. Jag undrar om det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 991
Senast: GuineaPiggy
·
Övr. Grenar Hej! Det är så att om allt går som det ska så får jag hem ett arabsto på 3 år nästa vecka :love: Så nu undrar jag om det finns...
Svar
1
· Visningar
1 525
Senast: jsjokvist
·
Tävling När/var kan man se resultaten från årets treårstester? Verkar ju omöjligt att hitta på nätet och på blup.se har det ju inte kommit ut ännu.
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Estivuz
·
Övr. Grenar Efter allt mitt tjat om Shawdon i den gamla hingstvalstråden vill jag nu göra er uppmärksamma på att hans enda startande avkomma...
Svar
14
· Visningar
2 022
Hoppning Hej! tänkte om ni kunde hjälpa mig med lite tips för jag står helt still! min häst bara river rättuppstående jag vet inte hur jag ska...
Svar
7
· Visningar
1 674
Körning Hej alla. Sitter och njuter av ensamheten medans dotter tar en lur..Hittade den här sidan med glada amtörer som kör in hästar på löpande...
Svar
4
· Visningar
2 943
W
Western Hej. Jag har lite frågor bara. 1: Spelar det någon roll om man tävlar med syntet eller läder westernsadel? krav på något? Jag...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Texaz
·
Distans Tänkte starta på fjällnora men funderar på detta med kvalificeringen. Jag skulle vilja anmäla hästen till T50 men får jag det eller...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: annoj
·
S
Hoppning Hej alla bukefalosar! Ska på hopptävling på lördag, ska jag knoppa eller inte det är frågan.. Har en brun häst (1,62) med en vit...
Svar
9
· Visningar
1 333
Senast: Miedo
·
Dressyr Hej! Jag ska införskaffa en ny tävlingskavaj till höstens tävlingar, och är sugen på att köpa en softshell-kavaj faktiskt. Kan ju vara...
Svar
6
· Visningar
1 993
Senast: sassiball
·
Dressyr Om det är mindre än tre startande i en klass så blir det ju ingen tävling. Man får väll chansen att rida programet för domaren i alla...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Krockodil
·
Fälttävlan Vill bara tala om att fälttävlansmänniskor är underbara! Vid tävlingen i helgen på Trossnäs var det översvämning på vår hoppbana...
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: Fideli
·
Körning Ska köra in mitt 2-åriga quartersto nu och skulle vilja ha lite tips på någon bra bröstsele. Har tittat på drive in och Hööks. Någon som...
Svar
12
· Visningar
2 278
Senast: lwt03001
·
Tävling Hej, Undrar om det finns ngn som är lite bättre på det här än mig :) Jag har fått hem min lilla D-ponny som är 3 år som det är...
Svar
6
· Visningar
3 255
Dressyr Medan hästen vilar passar jag på och se om det finns nån tävling vi kan ta oss ut på innan säsongen är slut. Då vi befinner oss på låg...
Svar
4
· Visningar
1 530
Trav Envis, busig, sprallig o ett tyvärr lite bortskämt sto :grin: Hon har fortfarande inte riktigt förstått att hon ska ha ganska jämt...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Mauthoria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka