Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Vill bara tala om att fälttävlansmänniskor är underbara! Vid tävlingen i helgen på Trossnäs var det översvämning på vår hoppbana...
Svar
2
· Visningar
1 233
Senast: Fideli
·
Körning Ska köra in mitt 2-åriga quartersto nu och skulle vilja ha lite tips på någon bra bröstsele. Har tittat på drive in och Hööks. Någon som...
Svar
12
· Visningar
2 278
Senast: lwt03001
·
Tävling Hej, Undrar om det finns ngn som är lite bättre på det här än mig :) Jag har fått hem min lilla D-ponny som är 3 år som det är...
Svar
6
· Visningar
3 255
Dressyr Medan hästen vilar passar jag på och se om det finns nån tävling vi kan ta oss ut på innan säsongen är slut. Då vi befinner oss på låg...
Svar
4
· Visningar
1 532
Trav Envis, busig, sprallig o ett tyvärr lite bortskämt sto :grin: Hon har fortfarande inte riktigt förstått att hon ska ha ganska jämt...
Svar
4
· Visningar
1 151
Senast: Mauthoria
·
Trav Ja som sagt, ni som jobbar hos proffs eller andra stora tränare: vad matar ni hästarna med och hur mycket? Jobbar själv hos en amatör...
Svar
11
· Visningar
2 118
L
Islandshäst Den här frågan är till er islandshästryttare. Kan man använda ett Wilsonbett på en islandshäst? Tänkte på att man nästan bara ser...
Svar
7
· Visningar
1 758
Senast: hag391
·
Islandshäst Hej! Tanken är att jag skall tävla regional tävling imorgon. Fick nu plötsligt lite panik, räcker det med ryttarlicens för öppen...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: fia0
·
Islandshäst Mitt musblacka sto Kveikja har en svart prick -en "mouche"- på sin högra kind, strax under ögat. Jag har inte tidigare tänkt så mycket...
Svar
13
· Visningar
3 432
Senast: BiMi
·
Tävling vad är de som gäller för km? pass/mätintyg? :)
Svar
3
· Visningar
1 096
Senast: cewe
·
Körning Jag har lite funderingar om vagnslyktor! Vanliga vagnslyktor, är dem konstruerade för stearinljus eller låga? Hur funkar det och hur...
Svar
2
· Visningar
3 057
Senast: Nollan
·
Distans Maria och Power leder just nu världsrankingen, både som ryttare, ekipage och häst!!!
Svar
11
· Visningar
1 759
Western Är lite sugen på att åka ut med min lilla pålle nästa år,då han blir två,på lite tävlingar. Vad krävs för att kunna starta i tex...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Fibusen
·
Körning Jag kör en äldre modell av roslagsrockarden (10år) med ett idealsele. Allt funkar super i skritten och i traven rakt fram. Om shettisen...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: Tacitus
·
Dressyr Hej! I oktober får jag och min syster en "hyr" häst som är ett 15årigt Fullblod. Han har vunnit tror det var 100.000kr på galopp...
Svar
0
· Visningar
1 100
Fälttävlan 4 svenska ekipage anmälda och jag är där med kameran, förståss :) http://www.bdwp.co.uk/cgi-bin/3d.pl?fn=bur11.csv&page=ioe&sct=C
Svar
13
· Visningar
2 128
Senast: Pancakes
·
Fälttävlan Är det nån som tänkt åka dit nästa år och rida på SM,et. jag rider inte fälttävlan, har ej mod till det. Men är mycket på Baldersnäs...
Svar
2
· Visningar
1 817
Senast: cowgirl81
·
Islandshäst Har precis köpt en 3årig hingst. Nadur heter han. Funderar på vad hans färg heter? I passet står det att han är rödskimmel vilket han...
Svar
6
· Visningar
1 704
Senast: Satis
·
Körning Med risk för att starta ytterligare en tråd i samma ämne. Har suttit och läst här och på olika hemsidor nu.. och är ju alltid så att...
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Satis
·
R
Trav Hejsan! Min pojke är i full tävlings kondition, men förra veckan när ja körde honom så började benen svullna upp dagen efter. och nu 3...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: electra1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023