Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hej alla glada! Har letat i TR efter svar på min fråga men hittar inget, även pratat med en dressyrdomare som inte heller visste så...
Svar
6
· Visningar
1 459
Senast: mariahmia
·
G
Dressyr Om man har normala- smala ben, något bredare höfter och rak midja. Vilken Pikeur modell passar denna kropp då ? Helskodda ska det vara.
Svar
9
· Visningar
1 814
Senast: mariahmia
·
Dressyr Är på gång att köpa ny hjälm, då jag tävlar mest dressyr vill jag ha en snygg stilren, säker(rider även mkt unghästar) och skön hjälm...
2
Svar
35
· Visningar
3 807
Senast: Jerseyite
·
S
Dressyr Ibland ser man ju annonser om hästar som säljs till "lättare träning". Vad är lättare träning för er?
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Centaur
·
A
Dressyr Ni som har en cobra dressyr vad har ni för erfarenheter av den. Jag har nyligen köpt en och tycker den är underbar :love: Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 329
Senast: hopp_o_galopp
·
Dressyr Jag har bestämt mig för en dressyrsäsong i år. Jag = sedan många år inbiten hoppnisse. Till min stora glädje finns det tävlingar i stort...
Svar
15
· Visningar
1 771
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Har fått för mig att vara med på en liten klubb tävling, har inte tävlat på ca 9 år sä programmen är säkert ändrade. Var hittar jag...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: catya
·
Dressyr Jag sitter och kollar dressyrTR och där är ju bilder på vilka bett man får rida med. Man får ju rida med tredelat bett med fasta...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Deimion
·
V
Dressyr Tjabbatjena :laugh: Jag har 2 frågor angående dressyr :) Jag ska tävla en första lokal dressyr tävling med min C-ponny snart :) Jag ska...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: NeaN
·
Dressyr Jag är ute efter en ny dressyrsadel till min lilla köttbulle... Men vet inte vad som kan passa på henne. Hon är ganska rund med bred...
Svar
14
· Visningar
2 125
Senast: miaia
·
R
Dressyr Ok ännu en stöveltråd, men det här är helt sjukt! Åkte till närmsta större stad vid mig idag för att prova stövlar, vi kom fram till att...
Svar
15
· Visningar
3 480
Senast: Zephira
·
D
Dressyr När börjar man rida med kandar? Inte tävlingsmässigt då alltså, utan på träning ex. :)
Svar
16
· Visningar
2 219
Senast: Dilli_Blue
·
Dressyr Ska rida kür för första gången i mitt liv, har inte varit på någon tävling där det har ridits heller så jag har verkligen ingen koll...
Svar
18
· Visningar
1 995
Senast: Weltini
·
P
Dressyr Hej! Jag och min häst är nya på dressyrtävlingsbanorna, och vi börjar ju med LC. Har kollat i LB programmen och det enda som verkar vara...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: Paoo
·
M
Dressyr Det börjar att dra ihop sig för en debutstart för min 12-åriga dotter och ponnyn. Vi har inte anmält oss ännu men vi har ett datum i...
Svar
10
· Visningar
1 123
M
Dressyr Är totalt nybörjare på dressyrfronten och funderar om det finns någon begränsning när det gäller dressyrklasser... :confused: Har...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Maddis
·
Dressyr Har en häst en 8 årig arabkorsning som är ganska (läs väldigt) känslig för det mesta, aldrig suttit på en känsligare häst, både på gott...
Svar
9
· Visningar
1 671
Senast: Jate Volim
·
A
  • Låst
Dressyr Ska starta en lokal dressyr snart och LB ska jag vara med på men funderar även på LA:1. Dock undrar jag vad som ingår för ''rörelser''...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: kallstrk
·
D
Dressyr Jag skall ganska snart ställa upp på en lokal dressyr, vilket är min hästs första start. Jag har vart med på många programridningar och...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Smuldaisy
·
Dressyr Måste skriva av mig lite. Har precis kommit igång och börjat tävla lite smått med min häst. Vi har ridit lite programridningar med bra...
Svar
17
· Visningar
1 551
Senast: merlin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka