Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur Hallå där ute är det någon människa som har erfarenhet av att verka getter... jag har 2 stycken och en av dom skulle behöva trimma till...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: annabo
·
D
Övr. Djur jag såg på tv idag om att man ska ha råttor som försöks djur i en studie om fettma.. stackars råtttor som ska bli gödda så de får...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 435
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur Hej! Våra palettciklider har fått ungar för 1½ vecka sedan. Hur lång tid tar det för dom här småfiskarna att växa till sig egentligen...
Svar
4
· Visningar
1 257
Senast: loveponies
·
Övr. Djur Jag har på senaste tiden blivit väldigt nyfiken på gerbiler och funderar på att skaffa ett par. Dock funderar jag lite på hur många man...
Svar
12
· Visningar
1 525
·
E
Övr. Djur Är det någon här som har en sådan kanin? Jag skulle gärna vilja se lite bilder för jag har alltid undrat hur dom ser ut! :)
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Miggy
·
R
Övr. Djur hej jag har tänkt skaffa en vattensalamander eller leguan lite senare skulle vilja ha expert råd och sånt om terarium vatten mat och...
Svar
5
· Visningar
1 731
Senast: escodobe
·
R
Övr. Djur ..... råttor ? vad jkan man ha för leksaker till sina råttor jag har en katt boll som de inte använder en hängmatta en grov gren två...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Djur Köpte 2 guldfiskar/slöjstjärtar för ca 2 veckor sedan. Ena dog i natt, inte ska jag väl behöva betala 35 kr för en fisk som lever i 14...
Svar
10
· Visningar
13 104
Senast: Isis
·
Övr. Djur Har ett 80l akvarium med diverse fiskar i. Men jag har ett problem som jag inte begriper mig på. Det är så att en kort tid efter att...
Svar
5
· Visningar
3 454
Senast: Prosit
·
A
Övr. Djur saknar Tindra, men lille Tulle (Zalomon) kan inte vara själv, har han aldrig vatt förr.. stackaren.. så ja va iväg idag o köpte honom en...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Anna_Fransiska
·
D
Övr. Djur Har en hamster som har fått en kal fläck på magen, eller jag vet inte om det är en sårskorpa kanske, den är i vilket fall gul, som om...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Poxz
·
R
Övr. Djur Hej jag ville bara säga det att har du en ensam råtthane där hemma som du vill ska ha en vän så kan du alltid kasterera honom men han...
2
Svar
21
· Visningar
1 519
·
K
Övr. Djur är det nån som har en belgisk jättekanin till salu eller känner nån som har det? (inom sörmland). har letat hur länge som helst nu!
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: empty
·
Övr. Djur Herregud, hur kan man vara så GRYMMMMMMM??!! Jag mår illa av detta sätt att behandla djur... har inte ord nog att att beskriva...
2
Svar
29
· Visningar
1 709
·
P
Övr. Djur Jag har funderat på att inskaffa några zebrafinkar o jag undrar lite hur dom är. Temperament,skräpiga,högljudda osv.. funderar kanske på...
Svar
7
· Visningar
2 423
Senast: skimmer
·
Övr. Djur Jag har fyra underbara kaninungar på 9 dagar! :rofl: Men jag undrar när dom öppnar sina ögon? :confused: I böcker står det 8-10 dagar...
Svar
3
· Visningar
5 098
Senast: squirlett
·
A
Övr. Djur :cry: Mitt marsvin Tindra dog idag... inga vetrinärer i denna kommun ville ta emot henne! alla gav mig kalla handen.. varför förstår ja...
2
Svar
20
· Visningar
1 561
Senast: Anna_Fransiska
·
P
Övr. Djur Till råttor alltså! Tänkte gå ner till veckan o inhandla det viktigaste och jag undrar om jag fått med allt? Bur(självfallet) :smirk...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Isis
·
T
Övr. Djur Mina 2 tjejer(leguaner) 6 år gamla nu i maj.Jag har hört att dom blir ca 8 år men har även hört att dom kan bli upp till 30 det är en...
Svar
8
· Visningar
865
Senast: tjipp
·
Övr. Djur Ja, nu börjar bortskänkes sesången på riktigt. Har kollat på annonser idag och de flesta inte alla förstås men många har vart just...
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka