Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Fick nyligen en stackars undulat i vår ägo. Han var mager och apatisk och sa inte ett pip, stackarn hade suttit i en bur i en bokhylla i...
Svar
14
· Visningar
1 681
Senast: TCJ
·
R
Övr. Djur kan ju undra! satt igår och fikade emd min familj ute på en parkbänk då kom en bofink och satte sig bredvid oss gav den bulla och så...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: sleepy
·
P
Övr. Djur Jag har lite lektips till din hamster,mus eller råtta: Bygg en laburint av tegelstenar,tomma toalettrullar,plastaskar och annat. Låt...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: rattalskare
·
H
Övr. Djur Jag ska bygga en bur till mina gerbiler, men jag behöver lite tips på hur den kan se ut. :confused: Har du byggt en egen bur så kan du...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Lejonflickan
·
A
Övr. Djur Jösses i dag när vi skulle flytta ut våra kaniner till sommarhagen så såg vi att dom hade gjort ett bo i ena hörnan av boxen och där låg...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: annele
·
L
Övr. Djur Är hunden! Hon (hunden) slickar svinet om öronen hela tiden när hon får! Men finns det någon risk ang. sjukdomsöverföringar från hund...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: LoveRindi
·
R
Övr. Djur hej var just och köpte en vändkölmal vad ska de ha att äta? hur stora blir de? tog mig friheten att sätta in en bild på denna inte...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 190
Senast: rattalskare
·
E
Övr. Djur Min kanin har som mjäll över hela kroppen.. hon har aldrig haft nått liknande förr.. :confused: vad beror detta på och vad kan man...
Svar
8
· Visningar
1 631
Senast: Osis
·
D
Övr. Djur Hej!! Jag har två chinchillahanar som inte bråkar.Däremot biter dom sej själva och varandra i pälsen.Vad beror det på och kan man...
Svar
1
· Visningar
818
E
Övr. Djur Här är mina Lejonhuvade kanin ungar!
Svar
15
· Visningar
953
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Djur Ena min hona tvättar min andre hona nästan hela tiden. Varför gör hon det? Är det ett kompis tecken?
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Elwis_86
·
M
Övr. Djur I dag har jag fått in en ny omplaceringskanin, han har jättefin päls. Heter det rex när den är kort och lockig? Gosig är han också...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Nu vid halvåret har min hane fått en maffig nacke, ska det vara så?
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: LoveRindi
·
H
Övr. Djur :mad: Nu är det så J*vla mycket pollen i luften, så jag kan knappast vara ute ens, det är knappt att jag klarar att vara ute hos...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har jag lagt ner sökandet efter allergivänliga pälsdjur å satsar istället på en orm, har beställt ett gäng böcker om ormar som är...
Svar
3
· Visningar
4 552
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Jag tittade på vetrinärerna igår på tv. Där var det ett masvin som var 2 år som var dräktig. Veterinären sa då att ett marsvin ska paras...
Svar
16
· Visningar
2 492
Senast: Osis
·
Övr. Djur Är det fler än jag som brukar leta igenom majbrasor varje år så inga djur blir innebrända? Har ni någonsin hittat några djur? Vad gör ni...
Svar
16
· Visningar
1 208
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Gillar alla gnagare maskrosblad? Mina gerbiler är tokiga i det, men de får bara varsitt per dag, jag vet inte hur mycket man vågar ge...
2
Svar
34
· Visningar
2 563
Senast: Lejonflickan
·
J
Övr. Djur Ja, idag tänkte jag att mitt lilla marsvin skulle få träffa en kompis, så jag bar ut henne till min systers dvärgvädur Knut, som bor...
Svar
6
· Visningar
2 926
Senast: TECKLA
·
Övr. Djur Mina getter vill hänga med när jag rider ibland, men de blir ruskigt andfådda när vi är hemma igen. Vet någon om det är risk för att de...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka