Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Övr. Djur ... vad getterna har sina "skinnpåsar" till...? (som sitter på halsen...) elr, finns dom bara där? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: IsaIrina
·
O
Övr. Djur Har just fått en kull med små söta marsvinsbäbisar...3 stycken sheltisar, 2 tjejer och en kille blev det :love:
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Idag åkte min älskling in till akuten, Trumsjuka! Men han är så snäll, tar sin medicin och äter snällt sin barnmat ;) Vart så otroligt...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Hamster_gullet
·
M
Övr. Djur Mina marsvin tycker att den färska vitkålen är så himla mycket godare än den lagrade vitkålen, det säger nästan bara shvysch om den så...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: moonlightgarden
·
A
Övr. Djur Hur långt upp i åldern kan man kastera en hankanin? Min Harry är nästan tre... Kan man ha en kastrerad hane tillsammans med en honkanin...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur att skiljas från min Linus. Inte Greta heller. De hör hemma här. Nu sitter Linusen i mitt knä och tittar på när jag skriver. I love him...
2
Svar
28
· Visningar
1 699
Senast: Tuki
·
D
Övr. Djur Förra veckan hittade min kompis pappa en liten höna mitt på 108. Hon bara satt/låg där helt apatisk :(. Min kompis pappa tog hem henne...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: Dimmans_Elaine
·
Övr. Djur Hjääääälp! Dotterns Scalarer har under gårdagen lagt ägg och jag behöver veta ALLT om vad som nu ska ske!. Hur gör man för att ha bäst...
Svar
7
· Visningar
6 665
Senast: antiloop8
·
Övr. Djur Mina 2 kaninhonor som levt tillsammans sen dom var små bebisar (systrar) har på sista tiden börjat bete sig lite märkligt. Dom försöker...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Rea
·
Övr. Djur har alltid haft blandning med havre och pellets till mina 2 marsvinsflickor men nu har de slutat att äta pelletsen så jag har köpt "ren"...
2
Svar
20
· Visningar
2 435
Senast: Orfeus
·
Övr. Djur Kan ni hjålpa mig med tips och trix till hur den ultimata uteburen/hagen till kaniner ska se ut? Hur bor era kaniner nu när det blivit...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Comprende
·
Övr. Djur Vet något vad det är för färger på dessa? Pucko (har varit vit med liiiite gult i ansiktet, blivit gulare och gulare hela tiden)...
Svar
11
· Visningar
1 692
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Någon som vet hur mycket det är i deras påsar? Det står bara "stor påse", det har man ju inte så mycket nytta av.... :confused:
Svar
7
· Visningar
941
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Nu är det grönt på det flesta träd så jag funderar på om man kan ge kaninen några grenar att gnaga på. Finns det något är lämpliga eller...
Svar
10
· Visningar
1 746
Senast: LoveRindi
·
M
Övr. Djur Så här såg han ut när han kom den 9 maj Nu ser han ut så här! Ett kort till Visst är han söt :love:
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Vet ni ngn bra hemsida för kaniner (med burar, selar, mat och dylikt) som ni kan tipsa mej om? Paradiset här på buke har ju gjort mej...
Svar
5
· Visningar
817
·
R
Övr. Djur Jag vill ha ett skojit djur som är socialt och mysigt, inte kostar allt för mycket i månaden och som kan vara i samma hus som galna...
Svar
16
· Visningar
1 460
Senast: Lejonflickan
·
L
Övr. Djur Min söta lilla kaninis fick de efterlängtade bebisarna idag... och så dog dem. :cry: tre så sötnosar... jag är lite lessen, bebisarna...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: lilla_jag86
·
A
Övr. Djur något bra tips eller något man absolut bör tänka på när man ska skaffa råttor för första gången får ni gärna dela med er av
Svar
5
· Visningar
791
·
H
Övr. Djur I vilken temparatur kan man släppa ut sköldpaddorna utomhus så dom får krypa runt lite ?:confused: / Habby :D
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: habby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka