Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Övr. Djur Vad ska man ge kycklingarna för mat? Dom har fått finkfröblandning, men dom måste väl äta något mer än det? :confused:
Svar
3
· Visningar
15 612
Senast: LIA
·
Övr. Djur Jag skulle köpa foder till gerbilerna häromdagen och blev svårt förvirrad... De finns väldigt mycket dåliga produkter på marknaden...
Svar
8
· Visningar
1 423
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur ...jag blir helt chockad! Har ju nyligen köpt ett nytt akvarium till sniglarna. 74.liters med täckglas, ljusramp, håv, pump, grus...
Svar
3
· Visningar
727
·
C
Övr. Djur Vi har väntat nästan 4 veckor. Men idag kom dom. :bump: :love: Vi va inte berädda på att dom skulle komma så olämpligt så den ena sk...
Svar
9
· Visningar
909
Senast: Cronis
·
M
Övr. Djur Var ute och fotade idag, och blev riktigt nöjd med vissa bilder, :) här kommer en, kommer fler imorgon :) Har ni några...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: mörkros
·
K
Övr. Djur Hej är det någon här som har en roborovski hamster? Jag har velat ha en sen tre år tillbaka men får bestämt inte för mamma. Eftersom jag...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: _Runaway_
·
Övr. Djur imorgon ska vi låta henne åka till hamsterhimlen. kollade på henne nu, hela hennes bakdel är kal och fulla av svarta prickar. hennes...
Svar
6
· Visningar
715
Övr. Djur Problems i råttfamiljen.... Killarna äter vad som helst i princip förutom yogurt och ost (och de ska vara råttor!), tjejerna äter lite...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Ainon
·
K
Övr. Djur Har varit borta hela dagen och nu när jag kom hem och kikade till äggkläckningsmaskinen ser jag att 6 av 7 har börjat picka lite smått...
Svar
8
· Visningar
830
Övr. Djur i helgen får jag troligtvis mina efterlängtade kaninbebisar. :) elr... mina och mina.. min kaninhonas. ;) har nu börjat tänka på...
Svar
5
· Visningar
784
Övr. Djur Hej! Jag har två marsvinshonor och nu har jag funderat på att köpa en kanin. Såg annons på en jättegullig kastrerad löwenhane. Undrar om...
Svar
4
· Visningar
879
·
Övr. Djur Ville bara visa min lilla ängel :p Han är inte min egen...utan skolans... Men han är underbar för det :D
Svar
14
· Visningar
1 003
Senast: Minerva
·
G
Övr. Djur Jag har två kaniner en kastrerad hane och en hona. Jag misstänker att honan är överviktig. Hon har en hakpåse... vilket vad jag har...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: gosebus
·
Övr. Djur Undrar bara om det finns något djur som kan bo i en bur på 57*36*43 cm (LDH), där mellanrummet på gallret är 1 cm samt 2 cm på ett...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur min kanin har inte ätit något sedan i går förmiddag. kvällsfodret jag gav honom igår har han bara petat lite i. han är inte alls...
Svar
10
· Visningar
1 808
M
Övr. Djur Hur ska jag få min chinchilla att inte vara så rädd när man lyfter upp henne? det är okej att klappa henne och hon hoppar frivilligt upp...
Svar
11
· Visningar
1 732
Senast: Dundret
·
Övr. Djur Okej, min kanin är inte jättegammal. Men inte suoer ung heller. Hon är 6 år. Jag har inga tankar på att avliva henne nu såklart men...
2
Svar
21
· Visningar
2 020
Senast: cipramil
·
Övr. Djur Jag tänkte bara höra när ni börjar låta era marsvin gå ute dygnet runt? Jag vet att det är tidigt än men vi hyr ett torp i sommar och...
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: Christina L.
·
J
Övr. Djur Nu har jag äntligen köpt råttor! Det fick bli två svart/vita (fläckiga) rått - killar :love: Dom heter Sawyer (uttalas sojjer) och...
2
Svar
29
· Visningar
1 948
Senast: Minerva
·
Övr. Djur Nu när jag och hunden var ute en sväng hittade vi en tornsvala nere på marken så jag lyfte upp den och flög i alla fall 50 meter vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 165
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka