Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag har ett litet dilemma... Mitt ex hade förra året problem med häckande duvor på balkongen, dom gjorde tom bon och la ägg flera...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Haukur
·
Övr. Djur Funderar på att skaffa en kanin . Den jag fastnat för är en hane ,har bara haft honor tidigare . Hur är hanarna ? Skvätter dom? Vad jag...
Svar
3
· Visningar
2 305
Senast: Royal_724
·
C
Övr. Djur Hon kommer nog dö snart, hon har varit hängig i nån vecka och nu när jag var ner och kollade henne igen har hon blivit kallare. :cry...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 286
Senast: dddani
·
A
Övr. Djur Jag har en kanin om tyvärr har blivit tångbett. Vad ska jag göra :confused: Ska jag ta bort henne eller ha henne kvar ett tag till...
Svar
6
· Visningar
1 947
Senast: Osis
·
Övr. Djur Har spenderat hela förra veckan på Gotland i Visby, där det just nu är två cirkusar på besök, Brazil Jack och vilken den andra nu...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur Är sällan man ser trådar om iller här,när jag sökte hittade jag bara gamla trådar så nu startar jag en ny... För jag kan väl inte...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: phie
·
T
Övr. Djur Vilket djur är det coolaste du har haft enligt dig själv? Jag har haft/har katter,hund,hamstrar,ökenråttor,kaniner, sköldpaddor, hästar...
2
Svar
25
· Visningar
2 300
Senast: phie
·
B
Övr. Djur e det nån här på buke som har gäss hemma? vi hade det i förra stallet, så äcklga e dom
Svar
7
· Visningar
944
Senast: babyy
·
Övr. Djur Tittar ut i mammas trädgård och vad får man se? Jo där sitter en liten svart kanin brevid ett träd och huttrar. Så jag tog uppp honom...
Svar
17
· Visningar
1 432
Senast: Bismark
·
G
Övr. Djur Villvillvill! Men jag pluggar. Och har häst. Och jobbar, lite. Och har jakthundar. Och har heltäckningsmattor. Hur funkar det...
Svar
9
· Visningar
2 494
Övr. Djur jag har ju som sagt skaffat en hankanin, som "nagellacksberoende" var väldigt ivrig att fråga om jag hade dom i samma bur.. Ja, i samma...
Svar
19
· Visningar
1 173
Senast: R8n
·
P
Övr. Djur Min hamsterhona som snart är två år (till slutet av Juli) har varit väldigt annorlunda. Hon sover hela tiden, så jag har tagit bort...
Svar
16
· Visningar
9 072
Senast: Stollan
·
O
Övr. Djur Som rubriken lyder, på vilka sätt kan man aktivera marsvin. Har två stycken honor, den ena tre år och den andra ca 4 mån. Vill ha många...
Svar
4
· Visningar
2 106
Senast: Pretty
·
L
Övr. Djur Jag har en 7årig dvärgvädur som alltid haft dåliga tänder, men nu på sistone har dom växt otroligt mycket. Hon har dessutom tappat en...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Stoppard
·
P
Övr. Djur Min parakit flög in i spegeln i panik, nu blöder han ovanför näsborrarna. Han kan äta! Och röra näbben. Ska jag åka till en vet??
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Tusse2
·
T
Övr. Djur Hej, när kanin ungarna har kommit, ungefär när kan man börja ta ut dom på våran altan? Och när kan dom komma in för första gången. (Dom...
Svar
8
· Visningar
1 052
L
Övr. Djur Hej. Min dotter har två kaninhonor och en kastrerad hane. Den ena kaninhonan är dotter till den kastrerade hanen och den andra är...
Svar
6
· Visningar
2 626
Övr. Djur :eek::o:eek::confused::o japp nu har vi blivit mormödrar i stallet:crazy: stallkaninen som vi övertog när vi flyttade in i det nya...
2
Svar
31
· Visningar
4 564
Övr. Djur era djur i månaden? Funderar nämligen på att köpa en hamster eller en kanin.. Vad kostar de i månaden för er?
Svar
5
· Visningar
2 894
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur Hej, jag ska skaffa en teddydvärgvädur och eftersom de är så långhåriga så ska hon bara stå på halm. Men jag undrar var jag kan få tag...
Svar
11
· Visningar
1 773
Senast: ElinorAnna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka