Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Nån som har ett tips på hur man kan få kaninen att komma på komandon. Just nu bryr hon sig inte ett skit när jag ropar hennes namn. Hon...
Svar
5
· Visningar
2 213
Senast: HokusPokus
·
T
Övr. Djur Hej, min kanin hona ska få ungar snart. Hon heter osten och jag har kommit på att jag ska döpa kaninungarna efter olika ost namn. Nån...
Svar
14
· Visningar
3 054
Senast: mizz
·
Övr. Djur Jag har precis tingat två kaninungar. Innan har vi en äldre hona som själv haft ungar (minst en kull, vet ej ålder på henne eller...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Mella
·
B
Övr. Djur Hej:) Jag undrar hur man ska göra för att kaniner ska tycka de är roligt å hoppa? Tack på förhand:D
Svar
3
· Visningar
728
Senast: NaTTa
·
E
Övr. Djur Jag köpte mig en liten dvärg hamster igår. Skit söt!! :) Liten hona. Men hon bits, typ heeela tiden. Hur gör man den någorlunda tam? Så...
Svar
11
· Visningar
7 814
Senast: Nera
·
E
Övr. Djur Efterlyser bilder på små, söta, ulliga (?), gulliga, underbara små djurbebisar :love: Lamm, kalvar, kaninungar, råttisar...
2
Svar
26
· Visningar
5 438
Senast: Egonson
·
Övr. Djur Får man ha det? Det råkar vara så att för att komma till mitt sommarjobb måste jag gå över ett naturreservat om jag inte vill ta en väg...
Svar
17
· Visningar
3 274
Senast: Masse
·
H
Övr. Djur Vår kanin, nyligen kastrerad har börjat fälla, nu mitt i sommaren. Och det är inte lite han fäller heller! Det går att dra av stora...
2
Svar
23
· Visningar
3 022
Senast: Hanna-panna
·
Övr. Djur Har en Dvärgkanin på 7 månader. Tycker han har gått ner i vikt sen jag släppte ut honom i sin sommarbur! Han är inte smal runt magen...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Royal_724
·
D
Övr. Djur :) någon som har bild på sin bur det är så kul å se :)
Svar
3
· Visningar
3 973
Övr. Djur I kväll ska Tulle baka pannkakor för att fira en storslagen händelse här hemma! Det är himla roligt faktiskt. Visst vi har ju märkt att...
2
Svar
38
· Visningar
2 709
Senast: Nilla_
·
Övr. Djur Delma har lämnat oss alldeles för tidigt... Utan nån synbar anledning alls, var pigg och glad precis innan. Min tjocka lilla fotomodell...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: NaTTa
·
E
Övr. Djur Jag har alltid gett min kanin en såkallad Gnagarmums. Dvs pellets, solrosfrön och havre. Jag köper den inte på en djuraffär, utan ett...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Welsh
·
F
Övr. Djur 3st av dom här hade du köpt? :banana: Riktigt svårt då alla färger är fina. 1 agouti rex 1 svart hooded rex 1 Agouti hooded rex 1...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 336
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Mina barn har lyckats att släppa ihop sina kaniner :crazy: en hane och en hona... Tror nog det har hänt ett par gånger innan jag kom...
Svar
1
· Visningar
18 654
Senast: Harmoni
·
P
Övr. Djur hej! vad är minimum måttet på bur till två dvärghamstrar? jag har en sånhär ungefär...
Svar
3
· Visningar
764
·
Övr. Djur Har två ökenråttor varav den ena börjat få väldigt långa klor. Någon som har bra tips på vad jag kan ställa in i buren så att hon sliter...
Svar
4
· Visningar
1 513
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur Som policy har vi i vår familj att rädda allt ludet, strävt, fluffigt, platt, avlångt, kort, runt, gulligt, fult eller vad som än kommer...
Svar
10
· Visningar
5 259
Senast: Mia_R
·
L
Övr. Djur Joo, jag undrar om någon har billiga kaninhinder till salu. Max 300 kr/hinder. Helst ska du bo nära Linköping, så att det är lätt för...
Svar
0
· Visningar
1 368
Senast: Linnkoping
·
F
Övr. Djur Råttorna jag ska köpa käkar pellets men jag hade tänkt att ge dom annat käk, typ egen blandning. Så ska jag gå direkt över till den...
Svar
8
· Visningar
897
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka