Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Nån som vet hur man ser vad kaninen är för kön?
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Tight
·
O
Övr. Djur Kan marsvin simma? En av mina marsvinshonor är välidgt fet så jag tänkte att det kanske vore bra att låta henne simma i badkaret en...
Svar
3
· Visningar
1 793
Senast: Youma
·
L
Övr. Djur Jag har ett han-marsvin vars päls kladdar ihop på rumpan. Han verkar ha nån sorts fett som produceras där som klibbar ihop pälsen. Han...
Svar
4
· Visningar
3 430
Senast: linslus
·
K
Övr. Djur Jag har just nu 2 kaniner som jag hade tänkt träna i hoppning. Men nu e det så att varje gång dom närmar sig hindret stannar dom och...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: obeskrivbar
·
F
Övr. Djur Hur blir jag det? Hittar inte på hemsidan hur jag ska göra?! Står såhär; "Ange på avin: Namn, adress och ålder på den person/ de...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: fancyfree
·
Övr. Djur Idag har jag avlivat min älskade vän.För er som undrar var han gammal, blind sedan tidigare och har nu ganska fort börjat se almänt...
Svar
12
· Visningar
1 017
Senast: Cattis_E
·
Övr. Djur åh vad tråkigt:( vi som hade glatt oss så att få kaninungar. ja jag vet, det är sånt som händer men jag är väl blödig av mig. jag...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: mylisen
·
S
Övr. Djur Har vart och hämtat en ny liten marsvinsgris! På bilderna är han 5 veckor gammal! Hans namn är curry och han är av rasen lunkarya...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Saga_
·
I
Övr. Djur Hej jag har fått en liten tjej idag.. hon är pytteliten... Men jag behöver hjälp med detta att dvala.. vill inte ha nån länk.. har läst...
Svar
13
· Visningar
1 873
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Har gått och sneglat lite på såna där större, klättervänliga trädgrenar som folk har i akvarier och terrarium. Kan man ha sådana till...
Svar
9
· Visningar
1 203
Övr. Djur Eller nåt liknande. Ute i en lagerlokal här där jag jobbar så bor det en rävfamilj, en mamma och tre ungar. Ungarna är rätt så tama och...
Svar
17
· Visningar
1 067
Senast: Nilla_
·
Övr. Djur Rufus nya sovplats :D haha, så söt :love:
Svar
6
· Visningar
916
Senast: mallotten
·
C
Övr. Djur Japp, två små urfula råttbebisar leker med gamlingarna i buren:love: Det blev två nakenråttor denna gång, fula så dom är söta:rofl: Den...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur :love: Owen and Mzee En sköldpadda på 130 år som har adopterat en flodhäst! Dom har hållit ihop i 2 år nu, flodhästen kom dit som...
Svar
13
· Visningar
973
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur får FÖRHOPPNINGSVIS kaninungar inom kort... har funderat på lite namn.. vad tycks om: Nosa, Buffa, Pussen, Kramen? halvdana kanske fast...
2
Svar
22
· Visningar
4 733
Senast: nana_staar
·
Övr. Djur Är det någon som kan visa bilder på en honkanin och en hankanin, könen alltså?
Svar
5
· Visningar
6 049
Senast: nana_staar
·
Y
Övr. Djur ja som sagt tror att vi hade en grävling under altanen men vet inte den skrek som en katt gör men man hörde att det var större än en...
Svar
9
· Visningar
10 264
Senast: Sasse
·
L
Övr. Djur Nu vill jag se era fina kaninhinder som ni gjort själva eller om det är någon annan som gjort som ni känner..
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: ElinorAnna
·
L
Övr. Djur Nu skapar jag en kanintråd. Här kan ni fråga varandra om saker, berätta om din kanin/dina kaniner har gjort något som såg jätte roligt...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: ElinorAnna
·
Övr. Djur En som jag känner har en minigris som är jättegullig och lydig men det är ett ganska stort problem med att hon rymmer! Alltså hon...
Svar
11
· Visningar
3 440
Senast: Gris-Eva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka