Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Övr. Djur Vad har ni för djur ? Själv har jag, 2 Tamråttor, 1 Hamster, 1 d-ponny, 1 hund och en massa fiskar. Fast fiskarna är mammas och...
2
Svar
34
· Visningar
2 618
Senast: KisseNova
·
K
Övr. Djur hejhej! nu om nån vecka/dagar så kommer min fina dvärgvädur att få kaninungar:love::D;):) ,men det jag undrar nu är vid vilken ålder...
Svar
7
· Visningar
1 741
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Djur Hej!!Jag undrar om det är nån som kan hjälpa mig och tala om för mig när jag kan släppa in/ut mina fiskyngel till dom andra stora...
Svar
7
· Visningar
3 539
Senast: handofblood
·
C
Övr. Djur Hej. Jag har två dvärgvädurskaniner, knappt 9 veckor gamla. De är två honor, tror jag?! Enligt uppfödaren ska båda vara honor (syskon)...
Svar
1
· Visningar
724
Z
Övr. Djur För drygt 2 veckor sedan föddes 3 små supergulliga mysbollar (dvärgvädur/angora/vildkanin). Alla tre är sociala och nyfikna. När kan man...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Zarek
·
Övr. Djur Vi har en liten flock frigående hönor. I måndags försvann lilla Agda. Vi trodde att nåt rovdjur varit framme, men det visade sig att...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Djur Har en liten svart hermelin hona på 2 år i stallet.Vi pratade i dag om i fall hon skulle ha en kompis,hon ser lite ensam och ynklig ut i...
2
Svar
33
· Visningar
2 376
Senast: Ödlan
·
Övr. Djur Har tänkt sälja min lilla vädurshona eftersom jag ska åka till Australien i vår och känner att jag inte bara kan lämna över henne på...
Svar
10
· Visningar
1 058
Senast: Ödlan
·
A
Övr. Djur http://www.pixbox.se/pic_show_id13705673.html http://www.pixbox.se/pic_show_id13705674.html Han heter Bamse och är en fransk vädur :d
Svar
3
· Visningar
807
Senast: anna_bpj
·
N
Övr. Djur Fångade in två rädda små kaniner i helgen, förmodligen dumpade av någon som inte kunde hitta kaninvakt under semestern... Den ena...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: NPernilla
·
Övr. Djur Tål kaniner regn? Han har ett tak att gå under men när det ösregnar skyllar det inte så bra. Får de lätt lunginflammation?
Svar
8
· Visningar
5 465
T
Övr. Djur Har parat min kaninhona nu, hon är 2år och några veckor. Har fått massa mejl om att det är farligt och att hon kommer dö. Blivit jätte...
2
Svar
26
· Visningar
2 152
Senast: Tuffa_tosen
·
W
Övr. Djur Min kanin som vägrar acceptera en kompis är nu ff ensam :cry: Så nu han jag tänkt att hon ska få flytta in, så att hon har lite...
Svar
4
· Visningar
2 432
T
Övr. Djur Nu har jag parat min hona. Hur ser jag att hon inte blivit dräktig? Måste jag vänta ca:29 dagar för att se det eller? Mvh:Maria
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Tuffa_tosen
·
S
Övr. Djur Har kommit till den hemska stunden som alla djurägare inte vill tänka på. Då man måste ta bort sitt älskade djur. Han fick förstoppning...
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Fick igår hem två nya damer :bump: Dels Kinslayer, som är en av Delmas bebisar men inte kunde stanna kvar hon ägaren, och så hennes...
2
Svar
31
· Visningar
1 597
Senast: R8n
·
Övr. Djur Jag behöver lite hjälp här av er kloka bukemedlemmar! Nu är det så att min kära sambo har lurat mig till att säga ja till en liten...
Svar
12
· Visningar
4 622
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Djur Idag har äntligen fått hem kaninerna :love: Två stycken blåa honor, ungefär 8 veckor gamla. Molly och Nova heter dom! :D (Molly...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Tusse2
·
E
Övr. Djur Vi har just köpt en kaninunge till dottern. Efter som pappa i huset är allergisk mot pälsdjur, kommer kaninen alltid att bo utomhus. Vad...
2
Svar
25
· Visningar
2 817
Senast: emax
·
Övr. Djur köpte en kanin idag skulle va en hona men när ja fick hem den så kollade ja och då va de en hane och säljaren VÄGRAR ta tillbaka den men...
Svar
5
· Visningar
1 264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka