Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har suttit och funderat länge och väl över hur marsvinen ska få bo nu när de vuxit till sig och då slog det mig att min gamla stallbyrå...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Septicemia
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har ett liten fråga. Min kanin (8 veckor gammal) sprätter med bakbenen ibland när den hoppar omkring eller när jag släpper...
Svar
4
· Visningar
3 520
Senast: Pretty
·
P
Övr. Djur Jag hämtade min lilla Teddydvärgvädur idag (kl. 3 på natten :angel: ) Hon är bara så söööt! :love: Men eftersom det är min första kanin...
Svar
3
· Visningar
990
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om det är någon som har provat Beaphar Xtravital Care + till sin kanin eller hört någonting om det?? Håller nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 106
·
S
Övr. Djur hej! jag undrar om man kan ha två honor om den ena e mamma och den andra e barnet? sen undrar jag hur en ordentlig kaninbur ska se ut...
Svar
1
· Visningar
738
Övr. Djur För cirka 3 veckor sedan upptäckte vi en grop i gräsmattan. Den är ungefär 20 cm djup, 20 bred och 30 lång. Har gått förbi gropen varje...
Svar
13
· Visningar
4 528
Senast: aiquen
·
P
Övr. Djur Finns det sjukdomar/virus som smittar råtta till människa eller tvärtom? Jag skulle resa bort över en helg för ett tag sedan och...
Svar
1
· Visningar
1 108
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Jag har funderat väldigt länge på en grej... Min kanin hane som är en korsning mellan Lejonhuvad/Hermelin har just fyllt 7 år. Hur...
Svar
13
· Visningar
1 219
8
Övr. Djur Någon som vet vad våran bock är för ras...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Tusse2
·
Övr. Djur Min livskamrat Nilson är fantastiskt bortskämd. Han äter bara en speciell sorts mat, och ställer jag fram nåt annat, ja då äter han helt...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: Zandrizen
·
Övr. Djur Vi hade tidigare en gammal oanvändbar jordkällare. Den är ju jämnad med marken av säkerhetsskäl eftersom den var på väg att rasa ihop...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 097
Senast: Min_tinka
·
Övr. Djur Vad tycker ni är det bästa att ha i bottnen av en innebur till en kanin? Upptäckte när jag fick hem min lilla löwen dels att buren...
Svar
1
· Visningar
1 463
Senast: ElinorAnna
·
F
Övr. Djur Hej! Jag har en kanin som har blivigt lite skygg. han brukade alltid komma och nosa på min hand:cry:! Har någon något tips på lite lekar...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: ElinorAnna
·
T
Övr. Djur När jag har parat min kaninhona, hur mycket ska hon vara ute och röra på sig? Vi har en altan där hon springer på? Hur länge får hon...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Tuffa_tosen
·
Övr. Djur *suck* Pratade just med en kompis i telefon. Hon har köpt en kanin som sällskap nu när hon precis lämnat föräldrahemmets trygghet. Men...
2
Svar
24
· Visningar
3 617
Senast: Juanita
·
Övr. Djur gå till ställen de inte ska, och inte bajsa där de inte ska: Parfymera! Funkar superbra, och efter ca 2 veckor får man spraya en ny...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Zebran
·
Övr. Djur ännu en tråd från mig om mina marsvin... ett par dagar sen såg jag att en grisen såg annorlunda ut vid ena virveln på ryggen...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: jubella
·
Övr. Djur Igår kväll när jag mockade ur sjukhagen såg jag något jag aldrig sett förut, och jag måste bara få veta vad det var!:) Under en...
Svar
3
· Visningar
2 517
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Ikv somnade världens goaste lilla undulat in i mattes händer... nästan 13 år. GILDA:love: 1994 26/10 - 2007 10/8 ang. hennes...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Messy
·
M
Övr. Djur Jag har en vattenskölpadda som jag haft i ungäfär ett år och jag har funderat att sälja henne.hon är gullig men bits.Jag har inte alltid...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Min_tinka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka