Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok God morgon ❤ alla här är gulliga och omtänksamma. Jag fastar... så får vi se vad som sägs vid ronden, om det blir op idag eller om jag...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok . Vanlig röntgen funkar inte de fick inte omkull mig på britsen trots oxynorm Så morfin I infart lagd på brits väntar på ct...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: dobbis
·
  • Låst
Dagbok Sovit rejält I natt mellan tabletterna Aj rejält nu ny oxinorm plus ordinarie Sköterska bytte förband och pratade med Dr om att det...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Nu börjar det krampa o knaka i höft och lår igen... jag har fått kvällsalvedonen och oxycontinet. Men ska väl försöka få in en oxynorm...
2
Svar
25
· Visningar
1 732
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok I natt klarade jag mig utan akuttablett... efter sista pinkning och sänggång 20.50.. eller ja, klarade mig och klarade mig det hade...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: vallhund
·
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok I fredags. Förmodligen felaktig.stegförflyttning, Benet bara vek sig. Höftledsluxation brukar jag ju roa mig med. Men inte lårbensbrott...
Svar
9
· Visningar
1 317
·
  • Låst
Dagbok Skrutthöst... -ett antal ggr kraschad mage (till viss del pga ryggmärgsskadan i samklang med EDS -ett antal förkylningar, varav...
Svar
0
· Visningar
427
·
  • Låst
Dagbok Fatima "Den vackra vita" 19840423-20131112
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok PJaa... jag jobbar oftast när dressyren och banhoppningen går, så jag hamnar för det mesta på terrängen om jag åker till Segersjö. I år...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: fio
·
  • Låst
Dagbok käkar fortfarande andtidepp och har väl haft hyfsade sovtider... eh, allt är relativt. Trött runt hav elva... går o lägger mig, sover...
Svar
0
· Visningar
619
·
  • Låst
Dagbok för nordligare breddgrader, Norra Finland, Ryssland och Kolahalvön, där de häckar till i oktober då det är dags att ta chartern...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Jeps
·
  • Låst
Dagbok I förrgår satt jag i soffan och tittade på förmiddagrepris av Sofias änglar och vid reklamen runt halv elva skulle jag gå ut i kokvrån...
Svar
9
· Visningar
988
·
  • Låst
Dagbok På kickoff med fritidsnämdens ledamöter och tjänstemän.
Svar
1
· Visningar
609
·
  • Låst
Dagbok Och nästa vecka börjar också intressant. Ledamöter och tjänstemän i Fritidsnämnden och Kulturnämnden ska på kickoff uppe i Ånnaboda...
Svar
0
· Visningar
460
·
  • Låst
Dagbok Åkte färdtjänst till och från parenteserna idag. Det kändes otroligt lyxigt. Ringde även skadepoolen och frågade vad som felade min bil...
Svar
1
· Visningar
604
·
  • Låst
Dagbok Det får ta sin tid och man har rätt att även ha sina dåliga dagar. Men idag var en riktigt bra dag. Ringde färdtjänstutredare i fm...
Svar
3
· Visningar
622
·
  • Låst
Dagbok Enda fördelen är att det blir ljust, nackdelen är att isfläckarna och de eventuella fyra sandkornen som är utlagda för hand (tror jag)...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Vaknade halv sju, helt kass i magen. Men jag misstänkte ganska snabbt att det var stress inför att jag skulle åka till jobbet... Klockan...
Svar
0
· Visningar
668
·
  • Låst
Dagbok Men vilken lättnad i alla all med cocillanan. Jag kan sova några timmar innan jag hostar tills luftrören knyter sig och luften tar slut...
Svar
0
· Visningar
489
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024