Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Grankotte (det gamla gänget på Karlslund, vet vem jag pratar om) har varit gullig att tvätta åt mig i natt. Hon lämnade min dörr på...
Svar
0
· Visningar
474
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Nu ska jag ringa eller mejla ort avd 3 Lindesberg och be den att skriva en instruktionshandbok I handhavande av mig Annars blir jag...
Svar
1
· Visningar
566
·
  • Låst
Dagbok Ingen tv, inget internet mer än 2 minuter i taget varannan timme och då är det Örebro Kommuns gäst-wifi med eget lösenord... hej hå vad...
Svar
0
· Visningar
835
·
  • Låst
Dagbok När jag kom in I entrėn på Tullhuset o chauffören ringde på dörren.... Ingela? Nej vi har fullt här på ettan. Så nu har jag enkelrum på...
Svar
2
· Visningar
732
·
  • Låst
Dagbok Fick på mig kläder själv idag. Men tur att blåsippan på en del stället UTI backarna står så man kan gå utan strumpor o skor. För dit ner...
Svar
0
· Visningar
413
·
  • Låst
Dagbok I dag lär det bli lång gumvila efter lunch... Inte sovit många timmar i natt... Värk o väderomslag.... För en timme sen njöt jag av vita...
Svar
0
· Visningar
394
·
  • Låst
Dagbok En av operatörerna, glad att se mig "vaken". De var lite fundersamma och oroliga inför operationen. :D Han är nöjd med läkningen och sa...
Svar
0
· Visningar
386
·
  • Låst
Dagbok Men det är tradigt... att ha varit inspärrad sen 17 januari... Funderar dessutom på att omskola mig till sjuksköterska... eller inte...
Svar
3
· Visningar
804
·
  • Låst
Dagbok Infektionsteamet drog av förbaaajajajaaaaandet igår. Det ser bra ut lite höga värden fortfarande på blodproverna, men ingen...
Svar
1
· Visningar
496
Senast: Teilani
·
  • Låst
Dagbok Jaja, trodde det lutade åt en bra dag... uppe en gång i natt, tog en stund att somna om. Blodprov ett par rör vid sju... så snyggare...
Svar
0
· Visningar
625
·
  • Låst
Dagbok Tack vare att de tog bort en av antibiotikorna... den jag mådde pyton av. Det började spänna när de satte in droppet, så de fick minska...
Svar
0
· Visningar
416
·
  • Låst
Dagbok Nu kom ronden mitt i maten. Förut hade jag ytprotes nu riktig protes med långt skaft, samt brottet förstärkt med någon typ av Platta...
Svar
1
· Visningar
761
·
  • Låst
Dagbok Sätt dig flytta dig mot sängkanten, Lyft ner Benen på golvet... Stopp hallå jag har medfödd funktionsnedsättning och dubbla...
Svar
0
· Visningar
613
·
  • Låst
Dagbok Op .ca 9 - gördel över förband 13.30 Vi mötte T Henningsson medv ortoped från Örebro. De visste fortfarande inte exakt vad de skulle...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Dagbok God morgon, tabletter, temp, blodtryck och blodprov. Sovit så där, torr som en öken I munnen... tvättas om en halvtimme då tabletterna...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Sedvanliga grundundersökningar och EKG. Första vändan hibiscrub samt dra mig rätt I sängen. Nu oxynorm o snart mat. Sen ska de försöka...
Svar
0
· Visningar
731
·
  • Låst
Dagbok Klart och tydligt besked eller nåt på ronden... inte... Stora diskussioner om vad som ska göra med mig och när, förs. Grejer måste...
Svar
3
· Visningar
629
Senast: cirkus
·
  • Låst
Dagbok st fryser.... Sovit... värkt... Tydligen sovit när natten varit inne... natten var inne vid 22 igår kväll och sa att jag hade ju fått...
Svar
1
· Visningar
612
·
  • Låst
Dagbok V R Å Å Å L !!! Men nu är jag I säng med tryckfördelande luftmadrass och det verkar inte så dumt Ska bara eftersvettas färdigt...
Svar
0
· Visningar
470
·
  • Låst
Dagbok Ont som skrutt då ambulansbritsen inte är 5 stjärnig. Ingen mer smärtlindring just nu då jag har för lågt andningsfrekvens. Senare ska...
Svar
1
· Visningar
474
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama