Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Rabatten, såg OK ut i morse, jag ska dra ut o hälla på en skvätt vatten i kväll med, när hemtjänsten varit här. Idag har jag varit i...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: IngelaH
·
Dagbok Det var ungefär, vad jag orkade idag...
Svar
0
· Visningar
339
·
Dagbok Simmade ryggsim i sängen i morse, så varmt var det. Det blev en uppfriskande dusch, frukost och TV... Sedan satte jag mig i dörren till...
Svar
1
· Visningar
299
·
Dagbok Nu kunde jag inte vänta längre, så jag släpade ut min arbetsstol och började sanera rabatten från ogräs... Mållor gick an, men nässlorna...
Svar
0
· Visningar
274
·
Dagbok F, skulle komma 10.10. Men det var A som ringde på 9.20. Så nu är det väl bara att försöka fixa lite frukost då då... *klipper med...
Svar
4
· Visningar
460
·
Dagbok Det blev lite tidig morgon, för hemtjänsten för att jag skulle hinna dra iväg till Wadköping till 9.30 med rundvandring bland de gamla...
Svar
0
· Visningar
313
·
Dagbok en stor del av dagen... Jag har sovit risigt ett par nätter. I morgon sista vårmötet med fritidsnämnden. Så, jag ska försöka komma...
Svar
0
· Visningar
195
·
Dagbok Ingela, du är bäst! Sagt av E, från hemtjänsten. Trots att vädret ser så där ut, blir man lite glad. Jaja, morgonen började lite segt...
Svar
2
· Visningar
377
·
Dagbok Det känns lite som en sengångaredag idag. Vi får se om jag kommer igång, fram emot eftermiddagen. Solen sken en stund, i alla fall. Ny...
Svar
1
· Visningar
262
·
Dagbok A och S, hade morgonpasset idag. Sedan for jag iväg till Stadsbyggnadshuset för att få hjälp med ipaden. Det tog en stund att komma in...
Svar
1
· Visningar
291
·
Dagbok Började morgonen med att vattna "bebisarna" på uteplatsen, då det är skugga o svalt så dags och ingen risk att bränna bladen... Sen...
Svar
1
· Visningar
250
·
Dagbok Idag hade F med sig en ny sommarjobbare, en basketspelare som slog huvudet i hallampan 3 gånger... Vi var väl inte så snälla, utan lite...
Svar
1
· Visningar
375
·
Dagbok Nu har molnen hopat sig. F sa att det var tal om regnskurar och åska, men det är i alla fall varmt. Vi ska fira min farbrors födelsedag...
Svar
1
· Visningar
214
·
Dagbok Uppe före tuppen efter att ha somnat cirka 3.15. Men jag gjorde inte så mkt förrän runt halv nio då jag började plocka ihop tvättkassar...
Svar
4
· Visningar
404
·
Dagbok Vaknade kl 5.30 och sen var det lögn i fanken att somna om. Men jag låg kvar till tio i 9. Kvart i 10 kom hemtjänsten och nu funderar...
Svar
4
· Visningar
387
·
Dagbok Idag satsar jag på ÖoB, för att fylla på städ och tvättmedelssortimen inför måndag, samt se om MH är hemma några minuter och satsar på...
Svar
2
· Visningar
291
·
Dagbok Idag hade F med sig en sommarvikarie på inärning. Allt gick bra under ivrigt fnitter. På väg ut, påminde jag F att ta av visire då såg F...
Svar
2
· Visningar
421
·
Dagbok Nu har jag varit glad för att jag kunnat dra ner på alvedonintaget och tagit bort andra värktabletter helt. Men i natt är det inget...
Svar
4
· Visningar
445
·
Dagbok De som passerar utanför idag, verkar ha långbyxor o jacka. Jag, min optimist tog givetvis på mig klänning idag med, så jag får bygga på...
Svar
7
· Visningar
386
·
Dagbok Idag var R här, vi pratade om lite olika länder och spännande resor, hen varit på... Bulgarien, Island, Skottland... trevligt. Nu har...
Svar
3
· Visningar
466
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka