Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Vaknade kl 5.30 och sen var det lögn i fanken att somna om. Men jag låg kvar till tio i 9. Kvart i 10 kom hemtjänsten och nu funderar...
Svar
4
· Visningar
382
Senast: IngelaH
·
Dagbok Idag satsar jag på ÖoB, för att fylla på städ och tvättmedelssortimen inför måndag, samt se om MH är hemma några minuter och satsar på...
Svar
2
· Visningar
273
·
Dagbok Idag hade F med sig en sommarvikarie på inärning. Allt gick bra under ivrigt fnitter. På väg ut, påminde jag F att ta av visire då såg F...
Svar
2
· Visningar
416
·
Dagbok Nu har jag varit glad för att jag kunnat dra ner på alvedonintaget och tagit bort andra värktabletter helt. Men i natt är det inget...
Svar
4
· Visningar
441
·
Dagbok De som passerar utanför idag, verkar ha långbyxor o jacka. Jag, min optimist tog givetvis på mig klänning idag med, så jag får bygga på...
Svar
7
· Visningar
381
·
Dagbok Idag var R här, vi pratade om lite olika länder och spännande resor, hen varit på... Bulgarien, Island, Skottland... trevligt. Nu har...
Svar
3
· Visningar
455
·
Dagbok M, var här i morse. jag glömde fråga vem som kommer i kväll och när. Men det blir väl strax efter 20, eftersom CARLOC (Inte kommunen, de...
Svar
2
· Visningar
295
·
Dagbok Det var grått i morse när N kom förbi... Nu skiner solen... 14.30 - 15.00 cirka gurka, när jag backar ut permobilen, börjar det regna...
Svar
1
· Visningar
242
·
Dagbok Så jag har mest suttit o suttit... med en växtbok, magibok, örtlexikon eller något annat upplyftande, när jag inte bränt trupper i...
Svar
0
· Visningar
212
·
Dagbok Sosken o varmt, verkar det som. idag ska jag ringa Förnedringskassan o höra om jag skulle fortsatt ha begärt sjukpenning, eller om det...
Svar
1
· Visningar
270
·
Dagbok En suverän natt, med god sömn :) Jag har hunnit med både dusch o frukost och väntar nu på A. Idag ska det kunna bli upp emot 18 grader...
Svar
1
· Visningar
348
·
Dagbok I natt har det varit någon knepig värk i låren, lite grann som träningsvärk. Jag vet inte riktigt var den kommer ifrån. Men det kan ju...
Svar
2
· Visningar
326
·
Dagbok Snoozevarning till 9.45 och 9.50 kom F inklivande och när han öppnade ytterdörren, snubblade jag ut genom toadörren precis innanför :D...
Svar
1
· Visningar
764
·
Dagbok Sedan när A hjälpt mig få in tvätten i garderoben och torkat golven färdigt, blir det nog en liten permonad, för solen kikar fram. Och...
Svar
1
· Visningar
286
·
Dagbok Jag åt tydligen något, som min mage inte skulle ha igår. Vad vet jag inte, så mitt i natten i natt 02.45 blev det som sagt kalabaliken i...
Svar
2
· Visningar
545
·
Dagbok Jag grundade med oxinorm i går kväl och fick faktiskt sova riktigt bra i natt Men vaknade runt 6, vacklade runt en stund somnade om och...
Svar
0
· Visningar
240
·
Dagbok Värk, vrid, vänd, för varm, för kall, mer värk, vrid... sovit 3.5 timme... F kom 10.30, sen brunch med tillhörande näve med...
Svar
0
· Visningar
231
·
Dagbok Rejäl sovmorgon, när man ändå sover si o så om nätterna. F kom 10.30 och nu ska jag i väg till Malins hembageri och hämta dagens...
Svar
1
· Visningar
252
·
Dagbok När jag vaknade för nattrunda halv fyra , snöade det för fullt och var alldeles vitt. Men kl 9 när jag gick upp sken solen och snön var...
Svar
1
· Visningar
256
·
Dagbok Den rubriken, skulle jag behöva en poster på vägen med... Jag vet inte hur länge och hur många gånger, jag hjälpt andra, men... *enough...
Svar
1
· Visningar
449
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama