Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Midsommarafton när jag var i Hovsta plockade mamma fram min Lapis Lazulipendel, som hängt i min kökslampa i ett par år. De hade hittat...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: IngelaH
·
Dagbok Glömde sätta permon på laddning igår, men fixade det i morse och heltom var den inte. Vi får se vad som händer i em... Om man ska tro...
Svar
1
· Visningar
344
·
Dagbok Gick o lade mig tidigt, pga att det var hyfsat svalt igår kväll med sovrumsfönstret öppet. Men i utbyte vaknade jag tidigt. Efter...
Svar
0
· Visningar
309
·
Dagbok Ringde vårdcentralen beträffande mina vätskeblåsor på tårna, två blåsor har gått sönder, en blåsa finns kvar och just nu har jag också...
Svar
1
· Visningar
346
·
Dagbok Jag gick upp tio över åtta för att hinna duscha o börja frukost innan N kom. Men N kom precis när jag vacklade mot badrummet 20 över...
Svar
2
· Visningar
659
·
Dagbok Sänggång 21.40 igår och lyssnade på krönikan om Ylva Alm, tills jag somnade. Kvart över två, eller något sådant, ringde HS och tackade...
Svar
0
· Visningar
265
·
Dagbok Rabatten, såg OK ut i morse, jag ska dra ut o hälla på en skvätt vatten i kväll med, när hemtjänsten varit här. Idag har jag varit i...
Svar
0
· Visningar
224
·
Dagbok Det var ungefär, vad jag orkade idag...
Svar
0
· Visningar
336
·
Dagbok Simmade ryggsim i sängen i morse, så varmt var det. Det blev en uppfriskande dusch, frukost och TV... Sedan satte jag mig i dörren till...
Svar
1
· Visningar
295
·
Dagbok Nu kunde jag inte vänta längre, så jag släpade ut min arbetsstol och började sanera rabatten från ogräs... Mållor gick an, men nässlorna...
Svar
0
· Visningar
271
·
Dagbok F, skulle komma 10.10. Men det var A som ringde på 9.20. Så nu är det väl bara att försöka fixa lite frukost då då... *klipper med...
Svar
4
· Visningar
456
·
Dagbok Det blev lite tidig morgon, för hemtjänsten för att jag skulle hinna dra iväg till Wadköping till 9.30 med rundvandring bland de gamla...
Svar
0
· Visningar
293
·
Dagbok en stor del av dagen... Jag har sovit risigt ett par nätter. I morgon sista vårmötet med fritidsnämnden. Så, jag ska försöka komma...
Svar
0
· Visningar
191
·
Dagbok Ingela, du är bäst! Sagt av E, från hemtjänsten. Trots att vädret ser så där ut, blir man lite glad. Jaja, morgonen började lite segt...
Svar
2
· Visningar
371
·
Dagbok Det känns lite som en sengångaredag idag. Vi får se om jag kommer igång, fram emot eftermiddagen. Solen sken en stund, i alla fall. Ny...
Svar
1
· Visningar
258
·
Dagbok A och S, hade morgonpasset idag. Sedan for jag iväg till Stadsbyggnadshuset för att få hjälp med ipaden. Det tog en stund att komma in...
Svar
1
· Visningar
287
·
Dagbok Började morgonen med att vattna "bebisarna" på uteplatsen, då det är skugga o svalt så dags och ingen risk att bränna bladen... Sen...
Svar
1
· Visningar
247
·
Dagbok Idag hade F med sig en ny sommarjobbare, en basketspelare som slog huvudet i hallampan 3 gånger... Vi var väl inte så snälla, utan lite...
Svar
1
· Visningar
371
·
Dagbok Nu har molnen hopat sig. F sa att det var tal om regnskurar och åska, men det är i alla fall varmt. Vi ska fira min farbrors födelsedag...
Svar
1
· Visningar
204
·
Dagbok Uppe före tuppen efter att ha somnat cirka 3.15. Men jag gjorde inte så mkt förrän runt halv nio då jag började plocka ihop tvättkassar...
Svar
4
· Visningar
398
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama