Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag har flera år i rad, sett att affärer höjt priserna ett par veckor innan Black Friday, för att folk ska tro att de sparar tusentals...
Svar
1
· Visningar
476
Senast: IngelaH
·
Dagbok Och nu har jag gäspat sedan kl 15. Vem vet, jag kanske kan sova en stund i natt. :)
Svar
0
· Visningar
377
·
Dagbok 12.05 går färdtjänsten ut till jullunchen i Rånnesta. Vi har flera olika och olika trevlighetsgrad på individer därute och vissa går...
Svar
4
· Visningar
625
Senast: Tualma
·
Dagbok Välkommen till verkligheten. Lite kraftsamling med internetspel, innan jag ger mig ut en sväng. Jag har ett paket att hämta på Krämaren...
Svar
1
· Visningar
401
·
Dagbok RIKTIG städhjälp idag. Så nu finns det plats att röra på sig igen. Det finns hopp om att kunna få julfint i år. Kommunens omvårdsstäd är...
Svar
0
· Visningar
453
·
Dagbok Jag tog en snabb kylslagen permonad genom Örebros vackra trästad/friluftsmuséet Wadköping. Det var nämligen årets första...
Svar
9
· Visningar
442
·
Dagbok Men inget kul, när ingen vill träffas, förutom mamma o pappa som frågar, när man tänker åka till dem... Förra torsdagen, permobiltur...
Svar
4
· Visningar
570
Senast: tott
·
Dagbok Så imorgon, får jag sparka ut mig oavsett dålig ursäkt att låta bli. Nu alvedon och sängläge med ljudbok.
Svar
0
· Visningar
316
·
Dagbok 3 räta, 3 aviga och efter fyra varv, flyttar jag "mönstret åt höger" och får därmed så kallade "snurrsockor" om det är nån som inte...
Svar
0
· Visningar
326
·
Dagbok Så där, Ren Service har varit på hembesök och återkommer med tider så snart som möjligt. Även fönsterputs är inbokad. Vi får se, de...
Svar
2
· Visningar
363
·
Dagbok Sen 1 oktober och jag klättrar redan på väggarna, samt drar i diverse trådar. Tack o lov för storytel, stickringsprojekt och...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: svea
·
Dagbok Den avslutas med lite internetspel och pricka av lite lösta problem. Igår skrev jag ett svamligt mejl via 1177 till Rehabmedicinska...
Svar
0
· Visningar
321
·
Dagbok Ja... Det r opraktiskt att lägga sig bredvid arbetsstolen på tröskeln mellan hall o sovrum... Jag vrålade lite, dunkade morse sos i...
Svar
4
· Visningar
637
·
Dagbok Fick SMS i fredags, att vi ska dra igång nere vid NT, trots att vi har ont om pengar - klarar våra löner till och med april... just nu...
Svar
0
· Visningar
432
·
Dagbok Ur form... Ur ork.... Ur humör... ...uret är trasigt... typ... eller h...ur...
Svar
0
· Visningar
265
·
Dagbok Fatima 1984-04-23 -- 2013-11-12 Den vackraste vita galopperade över regnbågsbron klockan 10. Allt gick bra, chauffören kom tidigare än...
Svar
1
· Visningar
462
·
Dagbok Jag behövde inte tanka alvedon/naproxen. Jag sov till 6.30 och var uppe o snubblade runt en halvtimme, sen lade jag mig o lyssnade på...
Svar
2
· Visningar
246
·
Dagbok från mina föräldrar, och har undvikt närkontakt i offentliga miljöer. då det är väldigt rörigt med hemtjänstare just nu, nya ansikten o...
Svar
1
· Visningar
465
·
Dagbok Nu har frånvaron av doppvärmare tydligen gjort sitt, från 24.7 till 23.1/23.2 grader. Mer aktiva, synliga, sociala o sällskapliga...
Svar
1
· Visningar
346
·
Dagbok Trevlig tjej, som gjorde plockstädet klart roligare, så nu är det faktiskt i stort sett *rent hus* som sagt, även på bord o stolar...
Svar
1
· Visningar
432
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama